DEB המומחים ללוח מחיק

הפרזנטציה הראשונה שלי

עודכן ב: 14 נוב 2022

חדר ישיבות עם לוח מחיק מזכוכית ומקרן

הייתי צריך להעביר פרזנטציה במשרד, ממש התרגשתי כי זאת הייתה הפעם הראשונה שלי. הכנתי מצגת אבל הרגשתי שהיא לא מצליחה להעביר את מה שרציתי להעביר. נכנסתי לחדר ישיבות חצי שעה לפני כולם כדי לתרגל קצת את המצגת. להפתעתי לא היה מסך יורד אל מול המקרן אלא לוח זכוכית מחיק שעליו הקרינו את המצגת, זה שינה לי את כל החוויה! יכולתי לכתוב על הלוח בזמן שמוקרן עליו, לסמן ולהוסיף הערות בזמן אמת. בשלב מסוים כיביתי את המקרן והתחלתי לרשום רעיונות שעלו מקהל העובדים, זה הלך פשוט מעולה!

פניתי לאחראי על הלוגיסטיקה לשבח אותו על הקניה, מי חשב שאפשר להקרין על לוח מחיק?

מסתבר שאותו הלוח הוא גם מגנטי ויכולתי להצמיד תמונות, מסמכים וטפסים שונים על הלוח.

הלוח הזה הפך לאבן הפינה של כל חדרי הישיבות שלנו ובמקום להוריד מסך הקרנה גלילה מעל הלוח המחיק הקיים פשוט מקרינים ישירות על הלוח, בלי מסך הקרנה יעודי.

ביקשתי מאיש הלוגיסטיקה שלנו לוח כזה למשרד שלי, לשמחתי נעניתי בחיוב ותוך מספר ימים הגיעו להתקין אצלי במשרד גרסה קטנה של אותו הלוח, כזאת שמתאימה במיוחד בשבילי.

פחדתי שהלוח יהיה כבד מדי עבור קיר הגבס שאצלי במשרד אבל מסתבר שאין שום בעיה לתלות את לוחות הזכוכית (גם את הגדולים) על קירות גבס - לא צריך ניצבים.

המתקין הסביר לי שיש 10 שנות אחריות על הלוח, גם על רמת המחיקות וגם על צביעת הלוח שלא מתקלפת, הלוח הוא מגנטי, הזכוכית מחוסמת ושקופה לחלוטין, הוא קרא לזה "אקסטרה קליר", הוא גם הסביר שהלוח בנוי מאותה הזכוכית מלפנים, בחלקה האחורי של הזכוכית ישנה צביעה לבנה בהדפסת לייזר מיוחדת ואליה מודבקת שכבת פח אשר מקנה ללוח את יכולת המגנטיות, בקיצור, לוח הצגה!

מה שמאוד אהבתי בלוח המחיק הזה זאת העובדה שלא רואים איך הוא תפוס על הקיר, הוא קרא לזה התקנה נסתרת או תליה נסתרת, המראה נקי ואלגנטי ומשתלב מעולה עם המשרד.

אחרי ההתעניינות הרבה שלי בלוח המתקין השאיר לי קטלוג של כל הלוחות הללו (חברת Bclear) והתפלאתי לראות את כמות הדגמים, העיצובים המיוחדים והצבעים היפים.

נדלקתי על לוח אחד "לוח זכוכית שחור" והזמנתי כזה למטבח בבית, כותבים עליו עם טושים זוהרים ולבנים, מדהים.

תודה Bclear על איכות ומקצועיות,

עובד פשוט

>> לקטלוג הלוחות Bclear

>> לייעוץ צרו קשר


#לוחמחיק #לוחמחיקזכוכית #לוחזכוכית #לוחמגנטי #לוחלמשרד #לוחלחדרישיבות #לוחמחיקחדרישיבות #לוחמעוצב #בייקליר #ביקליר #ביקליר #לוחלכתיבה #לוחמעוצב

    1