top of page
חיפוש

לוח מחיק זכוכית עשה זאת בעצמך


לוחות מחיקים מזכוכית
לוח זכוכית מחיק לבית ולמשרד

כולנו מכירים את האופנה שכבשה בשנים האחרונות את רבים מאתנו, אנחנו מנסים לייצר כמעט כל דבר בעצמנו, לתת לו את הנגיעה העיצובית האישית שלנו. עולם ה DIY כל כך עשיר ומלא רעיונות, מאיך לעצב את הסלון בבית בעצמך ועד איך לאפות עוגת 5 קומות עם קישוטים של הקונדיטורים הטובים בעולם. כאן נסביר בקצרה איך ניתן לעשות בעצמך לוח מחיק זכוכית לבית או למשרד הביתי שלך.

הטושים המחיקים שאיתם אנחנו משתמשים בלוחות מחיקים הם טושים שאם נרשום איתם על גבי לוח זכוכית הכיתוב ימחק בניגוב פשוט גם כן, כמו על הלוח המחיק הלבן הרגיל שבכיתות בבתי הספר. אם יש לכם לוח זכוכית בבית מרהיט ישן, כמו משטח שולחן הזכוכית הישן ואין לכם שימוש בשולחן, אתם יכולים להשתמש בזכוכית הזו. רכשו מחברת פרזול תופסנים שיחברו את הזכוכית לקיר, חברו את הזכוכית לקיר באמצעות התופסנים והנה לכם לוח מחיק זכוכית.

אתם מוזמנים להתפרע עם הדמיון ולהדביק לפני כן בגב הזכוכית מדבקה צבעונית שהצד המודפס שלה הוא הצד עם הדבק כך שכשתהפכו את הזכוכית אתם תראו את הדוגמה. הבעיה בהדבקת המדבקות הללו, הן עלולות להפוך את הכתוב על לוח הזכוכית ללא קריא וזה יהפוך אותו ללא שימושי. אם אתם בוחרים בדוגמה מסוימת, וודאו שאתם קונים את הטושים המחיקים בצבעים מנוגדים למדבקה. דבר נוסף שצריך לקחת בחשבון שעם הזמן, יש לנקות את הזכוכית טוב על מנת שלא יהיו כתמים.

אם כל הכיף בלייצר בעצמך, לוח מחיק מזכוכית שכזה יכול להתאים למשרד הביתי, איפה שאתה עובד ללא קבלת לקוחות. במשרד שבו אתה כן מקבל קהל אתה צריך להיות ייצוגי, בלוח מחיק מזכוכית ישנה אמרה סמויה, הלוח משדר יוקרתיות, פדנטיות, ירידה לפרטים ומבחינה פרקטית, מה שהלוח זכוכית עבודת ידך הוא רק לוח מחיק עשוי זכוכית, לוחות מחיקים מזכוכית ישנם גם ממגנטים. זאת אומרת שניתן להשתמש בלוח גם עבור מגנטים. כך שיש לך שני שימושים באותו הלוח ואם נוסיף את המראה האלגנטי אז הרווחנו גם ייצוגיות.






 


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page