DEB המומחים ללוח מחיק

מה היתרונות של לוח שעם איכותי ומעוצב? סדר, עיצוב, השראה והמון זיכרונות

עודכן ב: 14 נוב 2022

לוח שעם ששומר על איכות הסביבה

בשנים האחרונות לוחות שעם מעוצבים הפכו להיות נחלתו של כל משרד ובית עסק והם אף משמשים את המרחב הביתי לא פחות. הם פונקציונליים, אך באותה העת נאים למראה ויכולים לשמש כמוקד ויזואלי בחלל. ניתן להשתמש בהם כלוחות מודעות, פריט הכרחי לתצוגות, אלבום תמונות יצירתי, מזכרת או כחלק מפעילות לילדים ולמבוגרים.

כיום, החשיבות לשמירה על איכות הסביבה עלתה מדרגה והמודעות שינתה את הרגלי הצריכה שלנו ומעודדת אותנו לקנות חכם יותר וטבעי יותר. לוחות עשויים שעם הם פתרון נהדר שמשלב שיק ובאותה העת עונה על הפן האקולוגי. שעם הינו חומר המופק מעץ אלון השעם ומשמש למוצרי צריכה רבים בזכות עמידותו.

לוח שעם מתאים באופן אופטימלי למגוון צרכים בבית כמו גם מחוצה לו, מחדרי ילדים ועד למטלות בעבודה. הוא נח במיוחד לתחזוקה; ניתן לתלות עליו בקלות תכנים בעזרת נעצים מיוחדים ולהסירם בקלות ובכך לפנות מקום לתוכן חדש. לוחות שעם מגיעים בגדלים שונים כמו גם בעיצובים שונים, עם מסגרת או בלי, כך תוכלו למצוא את הלוח המתאים במיוחד לשימוש שלכם.

סדר בבלאגן בעזרת לוח שעם​

בעולם בו כמות המידע שאנחנו נדרשים לזכור גוברת, חשוב להקדיש רגע וליצור פינה ויזואלית, נוחה ומעוצבת בה ניתן לרכז אינפורמציה חשובה ורשימת מטלות על מנת לפשט את השלמתן בהמשך. אסכולות שונות מלמדות כי על ידי פירוט המטלות היומיומיות על גבי נייר ניתן להקל על העומס המחשבתי היומיומי ובכך למנוע מתחים מיותרים. לוחות שעם הינם פתרון יעיל בדיוק לטובת מטרה זו, ניתן לתעל אותם לטובת לוח משימות ומטלות ובכך לייעל את עשייתן.

לא רק לעבודה - גם לשמור זיכרונות

כיום, מירב הזיכרונות שלנו נמצאים בסמארטפונים, אך לוח שעם הוא פלטפורמה מוחשית נהדרת ליצירת 'מיני אלבום תמונות' יצירתי ומעוצב. ניתן לתלות עליו תמונות מודפסות, לשלב אקססוריז ודקורציה, פרחים וכל דבר העולה על דעתכם עד לקבלת תוצאה מרהיבה וצבעונית שתוכל להשתלב בגאווה בכל פינה בבית. באותה הדרך תוכלו ליצור מתנות נהדרות עם טאץ' אישי למשפחה וחברים.

השראה היא שם המשחק

לוחות השראה הן דרך נהדרת להתחלת פרוייקט בעבודה או להתניע את הטיול הבא שלכם. זו דרך יצירתית וכיפית לאגד רעיונות מחשבתיים ויזואליים במקום אחד וליצור מהם זריקת מוטיבציה שתעודד אתכם להמשיך הלאה. היו מקוריים; הדפיסו תמונות, גזרו תמונות ממגזינים, הכינו רשימות, תוכלו לשלב נעצים מעוצבים או אף להכין נעצים מקוריים משלכם כל זאת על מנת ליצור את לוח ההשראה המרשים ביותר. כיום ניתן למצוא אין ספור סרטוני הדרכה ברשת שיתנו לכם רעיונות מדהימים לעיצוב הלוח המושלם.

אל תשכחו - השמיים הם הגבול

תהיו יצירתיים, חשבו על לוחות השעם כקנבסים ריקים שמחכים ליצירה שלכם, תוכלו ליצור בעזרתם פרויקטים נהדרים של 'עשה זאת בעצמך' או לייעד אותם כפתרון פרקטי ונח ללוח מודעות משפחתי או מעקב שיעורי הבית של הקטנטנים. הכל בהתאם לצרכים שלכם.

>> לקטלוג הלוחות Bclear

>> לייעוץ צרו קשר


#לוח_מחיק #לוח_למשרד #לוח_לחדר_ישיבות #לוח_מעוצב #בייקליר #ביקליר #ביקליר #לוח_מעוצב #לוח_מומלץ #beclear #לוח_שעם #לוח_שעם_מעוצב #לוח_שעם_איכותי #לוח_אקוסטי #לוח_בד #לוח_שעם_בצבע #לוח_שעם_לחדר #לוח_שעם_למשרד #לוח_מודעות #לוח_עיצוב_פנים

    2