DEB המומחים ללוח מחיק

לוח שעם מעוצב עשה זאת בעצמך?

עודכן ב: 14 נוב 2022

לוח נעיצה לוח שעם איכותי של ביקליר

כולנו זוכרים מימי הגן שהיינו יוצרים את עבודות היצירה שלנו עם הגננות והסייעות היינו ממתינים בקוצר רוח עד שהגננת הייתה תולה את העבודות שעמלנו עליהן רבות על לוחות השעם הגדולים שהיו מכסים את קירות הגן. היום, נחשו מה, הילדים שלנו הולכים לגנים אולי קצת שונים מהגנים שאנחנו הלכנו בעבר אבל דבר אחד בטוח לא השתנה ואלו אותם לוחות שעם גדולים המכסים את הקירות. ולא במקרה הדבר, כי לוח שעם נמצא מאוד שימושי ונוח כבר עשרות שנים.
 

אז מה בכל זאת השתנה? לוחות שעם הם לא רק מה שהיו פעם. היום לוחות שעם משמשים עסקים רבים ושונים ומשמשים גם אותנו בבתים הפרטיים שלנו והם הפכו מלוח חום ופשוט לאלמנט שימושי ועיצובי בו זמנית. בעבר, עם קצת צבע, דבק והרבה יצירתיות היינו מייצרים את לוחות השעם המעוצבים שלנו בשיטת "עשה זאת בעצמך" בביתנו.
 

היום כשאנחנו במרדף אחרי הזמן בריצות סביב גנים, חוגים, כנסים, ישיבות בתי ספר, סידורים וקניות לא בהכרח נשאר לנו זמן לפתח את היצירתיות וליצר עבורנו לוח שעם מעוצב. למזלנו, היום ישנם עסקים המבינים את הצורך של לקוחותיהם והם יכולים לעשות זאת עבורם. ניתן להתרשם ואפילו לבחור באתר dryeraseboard – לוח שעם מעוצב בצורות וגדלים שונים. ניתן למצוא עיצובים רבים ושונים ללוחות שעם מעוצבים המותאמים לאופי ולרצון הלקוח. ישנם לוחות שעם מעוצבים עם מסגרת מעץ או ללא מסגרת. היום ישנן שיטות טובות ואיכותיות לייצור לוחות שעם מעוצבים המכוסים בבד מה שמעניק ללוח מראה מודרני, אופנתי ומעניין וניתן להתאים אותו לפי המיקום בו הלוח יהיה. למשל בחדר ילדים צבעי הבד יכולים להשתלב עם צבעי החדר, או במטבח אפשר לבחור בדוגמא על גבי הלוח או לחילופין להתאים לו בד המשתלב עם העיצוב במטבח.
 

למי שבכל זאת בוחר בשיטה של פעם וליצר לוח שעם מעוצב בעצמו, אני ממליצה על חוויה נחמדה וכיפית - לעשות יצירה משותפת עם הילדים. כל ילד יכול לבחור את הצבעים שהוא אוהב, אפשר להוסיף פרחים, מדבקות ואפילו כפתורים ישנים וליצר יחד זמן איכות משפחתית שלאחר מכן תשמש מזכרת נחמדה על הקיר בבית או במשרד.

>> לקטלוג הלוחות Bclear

>> לייעוץ צרו קשר


#לוחמחיק #לוחמחיקזכוכית #לוחזכוכית #לוחמגנטי #לוחלמשרד #לוחלחדרישיבות #לוחמחיקחדרישיבות #לוחמעוצב #בייקליר #ביקליר #ביקליר #לוחלכתיבה #לוחמעוצב #לוחשעם #לוחשעםמעוצב #לוח_שעם_מעוצב

    2