top of page
חיפוש

רוצים לנעוץ על לוח שעם? בואו תכירו את הטרנדים החדשים של לוחות שעם מעוצבים



לוח שעם מעוצב לנעיצה בצבע שעם טבעי או צבעוני  של ביקליר Bclear
לוח שעם מעוצב בצבע שעם טבעי או בציפוי בד צבעוני.

לוח שעם משעממים ומתפוררים מפנים מקום ללוחות שעם מעוצבים. היום לוחות השעם הם גם איכותיים, גם שימושיים וגם מעוצבים. מה מיוחד וחדשני בעיצוב לוחות השעם? מה מיוחד בלוח המעוצב של Bclear? למה לוחות השעם יותר איכותיים? יש גם לוחות שעם צבעוניים? שווה לקרוא ולנעוץ :)


לוח שעם בצבע טבעי עם מסגרת
לוח שעם בצבע טבעי עם מסגרת

טיפה רקע מה זה שעם?

שעם הוא חומר עצי, נקבובי וגמיש, אשר נמצא בקליפות עצים כאלון. השעם משמש למגוון שימושים. רוב השעם בעולם מופק כיום בפורטוגל. השימוש בשעם החל כבר לפני כ-2,600 שנה. השעם מתאים ללוחות מודעות בזכות תכונותיו: גמישות, אי חדירות לנוזלים והצפיפות הנמוכה.

איך לוחות שעם משעמים הפכו למעוצבים ושמישים?

עולם לוחות השעם לא מפותח במיוחד. העיצובים ישנים ומשעממים, אך לא כך חייב להיות. כולנו מכירים את לוח השעם המסורתי בצבע חום בהיר, עם שכבת שעם דקה במיוחד (כמילימטר) וגב מקרטון פשוט. לוחו שעם רגילים אלו, ניתן להשיג כמעט בכל חנות.

חברת Bclear שמתמחה בלוחות מחיקים מזכוכית הוציאה סדרה של לוחות שעם לנעיצה - בעיצוב מרשים ועכשווי, במבחר גדלים ובאיכות ללא פשרות.


 לוח שעם מעוצב Bclear
לוח שעם מעוצב ועמיד

מה מיוחד בעיצוב ובאיכות של לוחות השעם של המותג Bclear?

- איכות בסטנדרט גבוה. לוחות השעם של המותג Bclear מיוצרים עם: שכבה עבה של שעם, גב עץ יצוק, ללא מסגרת.

- עיצוב חדשני ומינימליסטי. ללוחות השעם עיצוב מיוחד המאפשר לבחור: ציפוי בד שחור או אפור; מראה שעם טבעי; ללא מסגרת או מסגרת נסתרת עם שעם עבה למראה אחיד ויוקרתי; ללא מסגרת עם שעם עבה או לוח נעיצה משעם משולב עם מסגרת עץ ואלומיניום בצדדיו.

מי כבר נועץ על לוחות השעם המעוצבים?

קולקציית לוחות השעם משמשת למשרדים, לכיתות ולבתים פרטיים. לוחות השעם משמשים כפריט מעוצב ושימוש למשרד; כלוח מודעות לבניין; כלוח מודעות שימושי לכיתה; לבית ולחדר ילדים.

מה המידות של לוחות השעם?

לוחות השעם מגיעים בשתי מידות, תלוי בדגם: 40/60 ס"מ ו- 60/90 ס"מ. כמובן שניתן לתלות את הלוחות לאורך או לרוחב.

מה המחיר של לוחות השעם המעוצבים?

המחיר ללוחות השעם הוא בהחלט מחיר אטרקטיבי ביחס לאיכות ולמתחרים. כל המחירים שקופים, כאן.

יש משלוחים לכל חלקי הארץ?

בהחלט! יש לנו מערך הפצה וצוות מקצועי בפריסה ארצית. המשלוח יגיע ישירות לדלת ביתך או לדלת העסק. כן, אפשר גם איסוף עצמי בתיאום מראש.

מי מתקין את לוחות השעם?

אנו מספקים שירותי התקנה מקצועית מבית היבואן על כל קיר או משטח שתרצו ובכל חלקי הארץ. ניתן כמובן, אם תרצו גם להתקין את לוח השעם באופן עצמאי ולקבל תמיכה טלפונית.

שורה תחתונה, שווה לנעוץ :)

בואו להתרשם מקולקציית לוחות השעם המעוצבים. זהירות, זה מדבק! מי שיראו את התזכורות, הפתקים והתמונות - ירצו גם ואולי גם לוח זכוכית.

> תנעצו לנו כאן שאלה, תגובה התייעצות ונשמח להשיב או פשוט צרו קשר כאן

 

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page