top of page
חיפוש

לוח מחיק לחדר הילדים


לוח מחיק לחדר הילדים
לוח מחיק לחדר הילדים

זוכרים כשהיינו ילדים תמיד ניסינו לחקות את הגדולים, שיחקנו ברופא וחולה, במורה ותלמיד, באמא ואבא ועוד הרבה משחקים דומים. איך לוח מחיק יכול לעזור לכם ולילדכם ללמוד וגם להיות החבר המעניין שכולם רוצים לבוא אליו הביתה.

היום שמרבית הילדים נמצאים ברשתות החברתיות, במשחקי המחשב ובטלוויזיה ובוודאי בתקופת הקורונה, אנחנו ההורים מנסים לצמצם עבורם את השעות הרבות מול המסכים ולהגדיל להם את שעות הפעילות החברתית, הלמידה ועשיית שיעורי הבית בצורה מהנה יותר. איך לוח מחיק בחדר הילדים יכול לתרום לכם ולהקל את המאבקים מול הילדים.

חיקוי המורה בבית הספר


ילדים רבים רוצים להרגיש מבוגרים, הם אוהבים לחזור אחרי המשפטים שאנחנו אומרים להם ולחקות את המורות בבית הספר. עם לוח מחיק שמותקן על קיר חדר הילדים אתם מאפשרים להם סביבה מדומה לסביבת הכיתה וכך הם יכולים להעמיד פנים שהם המורה וגם התלמיד. זה מגרה את הילדים להשקיע יותר בשיעורי הבית והופך את המטלה הלא נעימה, שיעורי הבית, למשחק וכך הם נהנים יותר לעשות אותם.


עידוד חברתי


ילדכם יהפכו להיות מאוד פופולריים בקרב חברי הכיתה עם לוח מחיק בחדרם, החברים ירצו לבוא אל ילדכם כדי להכין שיעור בית יחד ולאחר שהם יסיימו את השיעורים הם יוכלו להתפנות למשחקי לוחות כמו "האיש התלוי" או "איקס עיגול" ועוד רבים אחרים. כשבכיתה החברים ישמעו שיש לילדכם את הלוח על הקיר הם יבקשו להגיע אליכם גם כן.


השקעה חד פעמית לאורך שנים


עם השנים הילדים לומדים עוד חומר, הם צריכים להבין את מה שהם לומדים ועם יצירת אווירה דומה לכיתת הלימוד בבית הספר הם נכנסים לתוך אווירה סביבתית לימודית מוכרת וכך יוצר אצלם את הניתוק מפעילויות מסיחות דעת והתמקדות בלימודים. זו דרך יצירתית ומעודדת לילדים שהסחות הדעת מגרות אותם בקלות.


מה עושים אם אין מקום על הקיר?


במקרה שבו קירות החדר מוסתרים בארון הבגדים, שולחן למידה וכן הלאה, אתם יכולים לרכוש לוח מחיק נייד שיוצב בחדר. ישנם לוחות שניתן לקפל ולהציב אותם מאחורי הדלת במידה ואין מקום פנוי.



>> לייעוץ צרו קשר


 

#לוחמחיק#לוחמחיקזכוכית#לוחזכוכית#לוחמגנטי#לוחלמשרד#לוחלחדרישיבות#לוחמחיקחדרישיבות #לוחמעוצב #בייקליר#ביקליר #ביקליר #bclear# be_clear# b_clear #לוחלכתיבה#לוחמעוצב


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page