top of page
חיפוש

לוח מחיק - שימושים נפוצים


לוח מחיק של המותג ביקליר
לוח מחיק

בבתי ספר, מכללות, בתים פרטיים, משרדים, בגנים ובכל מקום בעצם אנו יכולים לראות לוח מחיק כזה או אחר. מגוון אפשרויות השימוש עם לוחות מחיקים הוא בלתי נגמר ומכיוון שמדובר במוצר שיכול להיות גם נייד וגם מקובע, חסכוני במקום, נוח מאוד וניתן לרכוש אותו בסגנונות ובגדלים שונים – מאפשרת לכל משתמש להתאים את הלוח המחיק לצרכיו האישיים, לתקציבו ולהתאימו למקום בו הוא הולך להיות ממוקם.


למה יכול לשמש אותנו לוח מחיק?


  • בבתי ספר ומתחמי הוראה שונים אנו רואים שעושים שימוש בלוח מחיק כדי לכתוב, להציג ולארגן חומר כתוב מול התלמידים.

  • לוח מחיק שימושי מאוד גם בהרצאות וסדנאות לצורך הצגת נתונים והעברת שקופיות מצוירות הניתנות לעריכה מהירה עם טוש ומחק להעברת מידע בצורה דינמית ומעניינת.

  • בעזרת לוח מחיק ניתן לאפשר לילדים לצייר שוב ושוב, למחוק ולצייר שוב בתור פעילות מעניינת בגני ילדים, בבית ועוד.

  • ניתן להשתמש בלוח מחיק למשרד ליצירת פרזנטציות למשקיעים או בישיבות משרדיות.

  • לוחות מחיקים שימושיים מאוד במשרדים ובבתי עסק שונים למגוון שימושים.

  • ועוד...

אילו סוגים של לוחות מחיקים ניתן לרכוש?


כאשר אתם באים לרכוש לוח מחיק אתם רוצים בראש ובראשונה לאפיין את הלוח שאתם צריכים. האם אתם מחפשים לוח לקיבוע על הקיר או לוח נייד על גלגלים? יש גם לוח על סטנד ציור. לאחר מכן תרצו לוודא את איכות החומר ממנו עשוי הלוח, את סוג המסגרת המשפיע במידה רבה על עמידות הלוח וכמה הוא ישר. המסגרת יכולה להיות מעץ, פלסטיק או אפילו מתכת. סוג הלוח: האם אתם רוצים לוח שקוף מזכוכית, לוח מגנטי או לוח רגיל? האם המסגרת תהיה צבעונית, שחורה, לבנה או אפורה? וכמובן מה גודל הלוח שאתם מחפשים שיתאים לצרכים שלכם.


מהיכן נוכל לקנות לוח איכותי עם אחריות?


חברת DEB הנה מפיצה מורשית של חברת BCLEAR הנחשבת למותג בינלאומי מוביל בתחום הלוחות המחיקים. החברה יכולה להתאים עבורכם את המוצר לפי הצרכים שלכם ולבצע לכם משלוח מהיר ובטוח עד הבית/המשרד. הלוחות כוללים אחראיות והתקנה מקצועית במקום. הלוחות המחיקים של DEB משלבים בין איכות, פרקטיקה, סגנון ועיצוב שישתלב נהדר עם עיצוב הפנים של החלל.

היכנסו לחנות והזמינו לוח מחיק המתאים לכם.





>> לייעוץ צרו קשר


 


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page