top of page
חיפוש

רעיונות לשימוש בלוח מחיק זכוכית בבית או במשרד


לוח מחיק זכוכית של ביקליר
לוח מחיק זכוכית

עם קצת יצירתיות תמצאו לנכון להשתמש בלוח מחיק זכוכית בבית או במשרד בלא מעט חדרים.

אנחנו רואים יותר ויותר לוחות מחיקים זכוכית במשרדים שונים ובבתים. בואו נראה מה הן הסיבות שאנשים רבים בוחרים להשתמש דווקא בלוח מחיק זכוכית ולא לוחות אחרים. מבחינה עיצובית, הלוחות הללו משתלבים בכל חלל ובכל מקום, אין צורך לחפש להם פינה מוסתרת וצנועה על מנת שלא יראו אותם, הם לוחות בעיצוב חדשני ונראים יפה מאוד על הקיר. הם באים בצבע לבן או צבעוניים (תכף נסביר מה צריך לשים לב כשרוכשים את הלוחות הצבעוניים) הם מגיעים בצורות שונות, ישנם מלבניים עם פינות ישרות או עם פינות מעוגלות ומעודנות.


ברכישת לוח מחיק זכוכית שחור או צבעוני, שימו לב לצבעים שאתם קונים עבור הטושים לכתיבה על גבי הלוחות. על הלוח הלבן, אין כמעט כל בעיה עם כל צבע שתבחרו עבור הטושים תוכלו לראות את המתרחש על גבי הלוח. אבל עם לוח צבעוני אחר ובמיוחד לוח שחור (שהוא הרבה יותר דרמתי ומהמם) עליכם לרכוש טושים המתאימים ללוחות הללו, ישנם טושים לבנים מחיקים שניתן בצורה מאוד ברורה ובהירה להבין את המתרחש על גבי הלוח וישנם הטושים הזוהרים שהם גם נראים בצורה ברורה והם גם בולטים.


ישנם אנשים הבוחרים להשתמש בלוח מחיק זכוכית חלבית, זה מקנה ללוח מראה פחות היי-טקיסטי אבל עדיין מודרני וחדשני, גם כאן ניתן למצוא את הצורניות המתאימה לכם בין אם פינות ישרות או מעוגלות. אנשים בוחרים בלוח מחיק זכוכית חלבית דווקא כי הם רוצים עדיין לשדר את המודרניות של משרדם, עדין רוצים להראות שהם מתקדמים אך לא רוצים לשלב משהו שדי מאולץ במראה עבור החלל שבו הם מתקינים אותו.


התקנת לוח מחיק זכוכית במשרד או בבית הינה התקנה פשוטה יחסית ואינה מצריכה מכם לכלי התקנה מסובכים מידי. אתם יכולים לבצע התקנה עצמית עם יש לכם את הידע המינימלי להתקנה או שאתם יכולים להזמין מתקין שיגיע אליכם למשרד או לבית כדי להתקין אותו.






 

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page