top of page
חיפוש

איך לוחות זכוכית ולוחות מגנט משדרגים את סביבת העבודה והפרודוקטיביות?


לוח זכוכית מחיק שקוף של המותג Bclear
לוח זכוכית מעוצב ומחיק שקוף

לא יאומן איך לוח זכוכית מגנטי יכול לשפר את סביבת העבודה ושביעות הרצון של: לקוחות, מנהלים, עובדים, מטופלים וסטודנטים. איך לוחות מחיקים מעודדים: שיתוף, תכנון, יצירתיות, השראה, ועוד ועוד? למה לוחות מחיקים נפוצים בחדר ישיבות, במשרד, בקליניקה, באוניברסיטה ובכל מקום?

בין אם אתם מתכנתים, נציגי שירות ומכירות, מהנדסים או עורכי דין, סביבת העבודה שלכם משתנה ומתפתחת.

איך תכנון נכון של חלל עבודה ושילוב לוחות מחיקים משפרים את הפרודוקטיביות ושביעות הרצון?

בשנים האחרונות הוכח מחקרית שבאמצעות תכנון מותאם של המשרדים, אפשר להגדיל את תפוקת העבודה ולהגביר את תחושת החדשנות בעבודה.

לוחות זכוכית מחיקים מעניקים מצע וכלים: לחשיבה, לשיתוף וליצירתיות. לוחות מגנטיים הם מרחב לתכנון ולהשראה: במשרדי החברה, בחדרי הישיבות ובמסדרונות.

שעות העבודה ארוכות יותר, והצורך בהעברת מסרים והגברת תקשורת חשובים מאי פעם. כשמשקיעים במקום העבודה ולא רק בעבודה, הוא הופך לחשוב יותר. עובדים ומנהלים מרגישים חיבור עמוק יותר לחברה. כך בעצם המוטיבציה גוברת, ובתורה גם התפוקה עולה.

לעיצוב המשרד ישנה השפעה עצומה על תרבות החברה כלפי העובדים והלקוחות. כשאנו משקיעים באלמנטים עיצוביים, אנו מטפחים את תחושת האושר של העובדים. הלוח המחיק הוא חלק משידרוג עיצוב חלל העובדה ומדגיש מסרים של: שיתוף, הקשבה, חדשנות ויצירתיות.

מה הקשר בין לוח זכוכית להרצאה מרשימה ורעיון מבריק?

בעזרת לוח זכוכית מחיק מגנטי מבית Bclear תוכלו להוציא לאור ולשתף בתהליכים, בתרשימי הזרימה ובפרוייקטים. לוחות הזכוכית הם לוחות כתיבה רב-תכליתיים בעיצוב נקי ועכשווי.

לוחות הזכוכית מאפשרים להעביר הרצאות מרתקות ולהרשים את הלקוחות. תוכלו ליצור חלל עבודה פורה לסיעור מוחות ולקבלת החלטות.

למי מתאים לוח מחיק?

חברות ומשרדים רבים גדולים וקטנים רוכשים לוחות זכוכית. לוחות מחיקים שימושיים בכל: משרד, בית הספר, מכללה, אוניברסיטה, קליניקה, בית המלון, חנות, פאב, חדר הכושר ואפילו חדרי הילדים.

איך לוח זכוכית הופך לפתרון שימושי ואיכותי גם כמגנט וגם לכתיבה?

לוח זכוכית מחיק מגנטי של DryEraseBored הוא הפתרון המושלם לאבזור סביבת העבודה המתפתחת. הלוח פונקציונאלי ומשלב שני משטחי עבודה - לוח מגנט ולוח כתיבה.

תושבת נסתרת בגב הלוח, יחד עם רכיבי התקנה נסתרים, מצליחים למקסם את נראות הלוח על גבי הקיר, ומעניקים ללוח הזכוכית מראה "צף" ונקי על גבי המשטח.

משטח הזכוכית מחוסם, ולכן לא יוכתם או יישרט גם לאחר שימוש מתמשך לאורך השנים.

מגנט איכותי מותקן בגב כל שטח לוח הזכוכית מאפשרת מיגנוט חזק. היעדר מסגרת ללוח הזכוכית משלים מראה מודרני בעיצוב חלל העבודה.

איך התכונות של לוח הזכוכית משפרות את השימוש?

> הלוח כולל משטח חלק נעים לכתיבה ולמחיקה ללא סימנים וכתמים.

> הלוח בטיחותי, חזק, אינו נשרט ומונע חלודה.

> בכל שטח הלוח סופר מגנט Bclear שמאפשר למגנט עד 10 דפי A4 על גבי הלוח.

> ללוח המחיקים מגוון: צבעים, סגנונות, גדלים וסוגי התקנות.

לוח זכוכית מחיק מגנטי - קלאסי, של המותג Bclear
לוח זכוכית מעוצב ואיכותי

בשורה התחתונה

עיצוב מושכל של משרדים, בתים פרטיים או קליניקות משפיעים על התפוקה של: עובדים, מנהלים, לקוחות ותלמידים. כשאנו מרגישים שמשקיעים בסביבתנו, תחושות האחריות וההדדיות עולות. לוחות מחיקים מעודדים: שיתוף, יצירתיות, תכנון, למידה וחשיבה.

> כאן זה כמו לוח מודעות. מוזמנים לשאול, להגיב, להוסיף פתקים ורעיונות :)



 

bottom of page