top of page
חיפוש

לוח מחיק זכוכית יעיל ואסתטי

לוח מחיק מזכוכית
לוח מחיק מזכוכית


משרדים, ובתי עסק רבים הבינו כי המראה העיצובי של המשרד או חדר הישיבות שלהם משפיע על המיתוג והרושם שהם מקנים ללקוחותיהם. לכן עסקים ומשרדים רבים בוחרים היום להתקין לוח מחיק זכוכית למשרדיהם, המעניק למשרדיהם מראה מעוצב ומודרני.

לוח מחיק זכוכית זהו אלמנט שימושי ויעיל למשרד, מעניק למשרד מראה יוקרתי ומודרני מה שיראה ללקוחותיכם כי אתם בעלי עסק שזורמים עם הקדמה והטכנולוגיה ואינכם נשארים מאחור.

לוח מחיק זכוכית שקוף או לוח מחיק זכוכית חלבית זו אימרה עיצובית, אבל לא רק. עבורכם לוח מחיק זכוכית משמש להתנהלות יומיומית במשרד ובעיני לקוחותיכם אתם נראים מרשימים יותר והתחושה שהם מקבלים היא ביקור בעסק יוקרתי ומצליח. לא משנה באיזה לוח מחיק זכוכית למשרד תבחרו, לוח מחיק זכוכית הוא עמיד לאורך שנים, איכותי בעל מראה חדשני ולא פחות חשוב מהיופי הוא גם בטיחותי עשוי מזכוכית מחוסמת חזקה.

לוח מחיק לא רק למשרד


לוח מחיק אינו משמש רק משרדים ועסקים, היום אנשים רבים בוחרים להכניס לוח מחיק זכוכית לביתם כאימרה עיצובית. בואו נראה כמה אפשרויות עיצוביות, אם זה במטבח, לוח זכוכית מחיק מגנטי לבן המשדר יוקרה מצד אחד, ומצד שני מקום לשים תמונות מזכרת מטיולים ואירועים שבני הבית ביקרו בהם. אם בכניסה לבית, כלוח מודעות או כתזכורות לדברים קטנים כמו "להוריד את רקסי ב 15:00" או השלמות לרשימת הקניות "חלב, ביצים" או אפילו "מתנה ליואב". דוגמה נוספת, בחדר הילדים ניתן להתקין לוח מחיק זכוכית מגנטי לבן על הקיר בגובה המותאם לגיל הילד, ולכשהילד גדל ניתן לשנות את גובה התקנתו של הלוח. לוח זכוכית מחיק מגנטי לבן מגיע בזכוכית מחוסמת ובטיחותית הנותן להורים שקט נפשי ולילד מעניק אפשרות להביע את עצמו יצירתית, לימודית וחברתית כשחברים לכיתה מגיעים להכין שיעורי בית יחד.

לוח מחיק זכוכית היום זה אלמנט יעיל ושימושי בבית ובמשרד. הכנסו לאתר של dryeraseboard – לוח מחיק זכוכית, תתרשמו מעיצובים שונים ותוכלו לקבל ייעוץ על מנת להתאים את גודל וסגנון הלוח המתאים לכם.




 

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page