top of page
חיפוש

לוח מחיק למשרד לשימוש יעיל


לוח מחיק איכותי של ביקליר למשרד
לוח תכנון למשרד לוח מחיק

חשבתם פעם לקחת את השימוש של חפץ מסוים שאנחנו עושים בו שימוש יום יומי כמו ספל תה ולהפוך אותו לשימוש אחר לגמרי לדוגמא, להפוך אותו לעציץ קטן ונחמד על שולחן העבודה שלכם? ככה גם בעניין לוח מחיק במשרד שלכם, עשו בו שימוש נכון ויעיל.


יש לכם בחדר הישיבות או בחדר הצוות לוח מחיק לבן או לוח מחיק מזכוכית. הלוח משמש בדרך כלל להעברת רעיונות, סיעור מוחות, חשיבה קבוצתית ויציאה מהקופסה על ידי ריבוי מחשבות. אבל אתם גם אחת לשבוע או לפחות אחת לחודש מקיימים ישיבת צוות בה אתם מתעדכנים בשלבי עבודה שונים איך להתקדם ומה הם הזמנים להגשת משימות או פרויקטים שאתם עובדים עליהם ממש בימים אלה.


עד היום הייתם רושמים את ישיבות הצוות על אותו הלוח ששימש לרעיונות וחבל, כי דבר ראשון עליכם למחוק את מה שעלה בישיבה על מנת לפנות מקום לתכנון הזמנים שלפעמים מתקיימים באותה הישיבה ומצד שני, תכנון הזמנים לא מסודר בטבלה שבועית או בטבלה חודשית בהתאם ללוחות הזמנים בצוות וזה יוצר אי סדר ומראה מבולגן.


לוח תכנון למשרד - לוח מחיק


לתכנון השבועי או החודשי מומלץ להשתמש בלוח מחיק למשרד שישמש רק לתכנון הזה. להשאיר אותו לאורך כל השבוע או החודש מול עיני העובדים כך שהמשימות יבוצעו לבטח ושום דבר לא יתפספס בטעות, וגם הרבה יותר קל לעקוב אחר המשימות, אם בוצעו, ימחקו ואם לא, ניתן בקלות להעביר אותן לתכנון השבועי או החודשי הבא.

לוח תכנון חודשי מחיק ומגנטי מזכוכית (או שבועי) הוא פתרון מושלם עבור צוות העובדים לתכנון הזמנים והמשימות שלהם. ישנם לוחות בצבע לבן וישנם צבעוניים, הטבלה מסודרת ברובריקות המסודרות לפי ימי השבוע וגם ניתן למלא באופן ידני את היום בחודש. כך שהטבלה מסודרת וניתן למחוק מתוכה את המשימות מבלי לפגוע בחלוקה של הימים.


המראה של המשרד שלכם חשוב לכם, אתם רוצים להראות מול הלקוחות שמגיעים אליכם שאתם ייצוגיים, מסודרים, זה יקנה להם תחושה שאתם רציניים ושאפשר לסמוך עליכם. אם אתם כבר מקיימים את ישיבות הצוות הללו ומחלקים את המשימות בין אנשי הצוות תחסכו בדפים מודפסים, הציגו את המשימות לכל הצוות, מה גם שהחשיפה הזאת תאפשר להם לעבוד בצוות בצורה טובה יותר.





 



bottom of page