top of page
חיפוש

לוח מחיק מגנטי למי מתאים ולמה?

אנחנו מוצאים בהרבה דרכים להשתמש בלוח מחיק מגנטי, מה הן הדרכים היצירתיות לשימוש בלוח?


לוח מחיק מגנטי
לוח מחיק מגנטי

המקום העיקרי שאנחנו פוגשים בלוח מחיק מגנטי הוא בכיתות הלימוד של ילדנו. בכל כיתה ישנו לוח מחיק מגנטי ענק, המשמש את המורה ואת התלמידים ללמידה בשיעורים שהם לומדים ומלמדים, מאפשר לילדים לעמוד בחזית הכיתה ולהעביר איזו עבודה שהם עמלו עליה ועליהם להציגה בפני כלל הכיתה וכן הלאה. אך גם בחדר המורים ובהנהלה המזכירות, המורים והמנהלת משתמשים. השימוש בלוח מחיק מגנטי הוא בהחלט נוח לשימוש ומאפשר לכול מי שצריך להיות מעודכן להתעדכן באופן מידי.


המקום השני בו אנחנו נפגשים בלוח מחיק מגנטי, הוא במשרדים שונים ומגוונים, משרדי היי טק, משרדי רואי חשבון, משרדי נדל"ן, משרדי מכירות, משרדי עיצוב ובעצם כל בית עסק שחשוב לו סדר וארגון יש לו על הקיר לוח מחיק מגנטי. ניתן לרכוש לוח מחיק למשרד לפי מידה שתתאים לכם וניתן לרכוש אותם לפי מידות מובנות מראש. יש לחפש את המידה הרצויה והמתאימה עבורכם טרם הקנייה.

שימושים נוספים ללוח מחיק מגנטי

שימושים נוספים שהתחילו לצוץ על ידי הורים רבים, שזו דרך נפלאה ומעולה לשמור על קירות הבית מיצירותיכם השל הקטנטנים היא תליית לוח מחיק מגנטי לילדים בחדרם או בחדר המשחקים שלהם, ילדים תמיד נהנו לקשקש על קירות, הם תמיד רצו לחקות את המורים והמורות שלהם והם רוצים ושמחים לקשקש על קירות הבית. זו דרך נפלאה למנוע מהם לקשקש על הקיר ולתת להם מקום להביע את היצירתיות שלהם מבלי שאנחנו ההורים נכעס עליהם שהם משחיתים את קירות הבית.

אתם יכולים בנוסף, להתאים בביתכם לוח מחיק מגנטי קטן שתוכלו להתקינו במטבח הבית או ליד הכניסה של הבית שלכם, לרשימת קניות, רשימת מטלות שיש לבצע או הודעות כמו "יש פסטה ושניצל במקרר". דרך נוספת שבה אתם יכולים לרשום את ההודעות שלכם היא באמצעות רכישה של לוח מחיק מגנטי למקרר, הוא מוצמד למקרר, אתם יכולים לשנות את מיקומו, כמו לדוגמא אם הילד רוצה לרשום משהו ניתן להעבירו לתחתית המקרר לנוחיותו של הילד.


היכנסו לאתר DEB ובחרו את הלוח המחיק המתאים לכם. תוכלו למצוא לוחות מחיקים במגוון גדלים, צבעים ומחירים.




 


bottom of page