top of page
חיפוש

לוח מחיק מגנטי לא רק לצלם המגנטים באירועים


לוח מחיק מגנטי
לוח מחיק מגנטי

בכל אירוע חתונה או כל אירוע משפחתי שאנחנו מוזמנים אנחנו נהנים לגשת לאותו לוח מגנטי שעומד לו שם ליד רחבת הריקודים ולחפש את התמונות שאנחנו מצולמים בהן. מזכרת קטנה מאירוע גדול תמיד כיף לשמור. אך לוחות מגנטיים לא נועדו רק לצלמי האירועים שאנחנו כל כך אוהבים, ישנם לוחות מחיקים מגנטיים אשר בשימוש אצל כל כך הרבה מוסדות וארגונים ולא בכדי.


לוח מחיק מגנטי שמקל על הארגון והסדר בחברה


לא משנה אם אתם עובדים בחברה גדולה או קטנה, לא משנה אם אתם עובדים במשרד אישי משלכם או בבוט אישי בחלל פתוח, בכל מקרה לוח מחיק מגנטי לשימוש בעבודה השוטפת יכול לעזור לכם פלאים. אתם יכולים לערוך את המטלות שלכם על הלוח, להוסיף, לגרוע, לציין סטטוס טיפול ועוד. השימוש הקל והיעיל מאפשר לכם בקלות ליצור רשימת מטלות יומיות, שבועיות ואפילו חודשיות בקלות יתר.


עבודת צוות עושים ביחד


כמה פעמים יצא לכם לשבת בפגישת צוות ואחרי חצי שעה של ישיבה העיניים התחילו להסגר מעצמן, לא הייתם מרוכזים ובסופה של הישיבה לא הייתם בטוחים כל כך מה היה לאורך אותה ישיבה? כשכל אחד בישיבות האלה יכול להסתכל לכיוון שונה, יש מישהו אחד שמדבר והאחרים פסימיים הישיבה תיגמר בכישלון ברוב המקרים. כדי לתת הזדמנות לכול משתתפי הישיבה לקחת חלק בה, היעזרו בלוח מחיק מגנטי בחדר הישיבות. בצורה הזו קל לשתף רעיונות של משתתפים, קל לעשות סיעור מוחות ולבסוף משתתפי הישיבה פעילים ולא רק מראים את נוכחותם בחדר.


מרבה חדרים לא חייב להרבות בלוחות


אם יש בבעלותכם עסק ואתם מנהלים אותו במקום שיש בו הרבה משרדים או חדרים שונים, לא בהכרח אתם צריכים לרכוש לוח מגנטי לכל אחד מהחדרים. ישנם משרדים שהתקציב שלהם לא גדול במיוחד אך עדיין צריכים לרכוש לוח מחיק מגנטי לשימוש העובדים. תוכלו לרכוש לוח מגנטי נייד שיכול לעבור בין החדרים בעת הצורך.


אצלנו בdryeraseboard תוכלו למצוא כל סוג של לוח מגנטי שתחפצו. הלוחות שאנחנו מספקים איכותיים ועמידים לאורך שנים רבות. אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר ואנחנו נחזור אליכם בהקדם.




>> לייעוץ צרו קשר


 

#לוחמחיק#לוחמחיקזכוכית#לוחזכוכית#לוחמגנטי#לוחלמשרד#לוחלחדרישיבות#לוחמחיקחדרישיבות #לוחמעוצב #בייקליר#ביקליר #ביקליר #bclear# be_clear# b_clear #לוחלכתיבה#לוחמעוצב #לוחמחיקמגנטי


bottom of page