top of page
חיפוש

אילו לוחות מחיקים מתאימים לחדרי ילדים ואיך לוח מחיק הפך לכלי חובה בחזרה לבית הספר?

איך לוח מחיק מגנטי יכול לעזור לילדים ללמידה, לריכוז, לארגון, לתכנון וליצירה? איך לוח מחיק מגנטי מזכוכית יכול להיות גם מגניב ומעוצב וגם שימושי ללמידה? איך לוח מחיק עוזר להתמודד עם קשיי קשב וריכוז? אילו לוחות מחיקים מתאימים לחדרי ילדים? מה קורה כשהלוח המחיק בצורת ענן ובועה יוצא מחדר הילדים גם למשרד?


איך הלוח המחיק גם מגניב ומעוצב וגם פרקטי?

החזרה לבית הספר זו הזדמנות נהדרת לעשות סדר, לעצב את חדר הילדים מחדש ולהתחיל את שנת הלימודים ברגל ימין. הילדים רוצים שהחדר שלהם יהיה "מגניב", ואילו מרבית ההורים רוצים ש"הילדים ילמדו טוב". מבחר הלוחות המחיקים משלבים בין שתי המטרות, שלכאורה מנוגדות. הלוחות מגנטיים המחיקים - גם משדרגים את העיצוב של חדר הילדים וגם משפרים את סביבת הלמידה של הילדים.


אין ספק שלוחות הזכוכית המגנטיים בצבעים ובגדלים השונים בגדלים השונים, מוסיפים לעיצוב הפנים של חדר הילדים, של המטבח ושל חללי הבית. ברור גם שלוחות מגנטיים מחיקים הם מאוד פונקציונאליים ושימושיים, כי הם פשוט מאפשרים לכתוב, למחוק, למגנט ולשרבט. עכשיו נתמקד בתרומה של הלוחות ללמידה.

איך הלוח המחיק עוזר לילדים גם בבית ובחדר הילדים?

הלוח והגיר ידועים ככלי חובה ללמידה בכל בית ספר כבר עשרות שנים, אז למה שלא נכניס את הכלי מהכיתה לחדר הילדים? הנה 5 סיבות מצוינות איך הלוח המחיק המגנטי מזכוכית בעיצוב מודרני גם עוזר לילדים ללמוד, להתארגן, לתכנן, לזכור וליצור.


#1 תוספת טרנדית, מגניבה ושימושית בחדר הילדים

הלוחות המחיקים שמתאימים לחדרי ילדים הם לוחות קטנים יותר, מעוצבים יותר ומגוונים יותר בצבעים. תוכלו לבחור בלוחות בשלל צבעים: ירוק, תכלת, סגול, ורוד, אפור, שקוף וכמובן לבן.



#2 הלוח מתאים לחדרי ילדים של קטנים וגדולים ומוציא מהמסכים

  • הלוח המחיק מזכיר לילדים הצעירים את המורה ורבים נהנים מהחיקוי, ומוסיפים ללוח עוד שימושיים ביתיים ואישיים שמאפשרים לילדים ביטוי אישי.

  • הלוח המחיק בחדר הילדים גם עוזר לצאת מהמסכים ומעודד לשחק עם חברים. הילדים חוזרים למשחקים הפשוטים כמו: "איקס עיגול" ו"האיש התלוי" ובכלל להמציא רעיונות יצירתיים.

  • כשהילדים גדלים הלוח בחדר הילדים גדל איתם והם משתמשים באותו לוח זכוכית איכות לתזכורות, למגנט מערכת שעות בתיכון ולהתכונן למבחנים באוניברסיטה.

גלו עוד יתרונות של הלוח המחיק בחדר הילדים.



#3 הלוח המחיק עוזר לילדים ללמוד, לזכור ולהתארגן

לוח מחיק מזכוכית ולוח מגנטי עוזרים לארגן את סביבת הלמידה של הילדים, לתכנן את המשימות היומיות והשבועיות ובכלל ליצור סדר וארגון בין החוגים, המטלות הלימודיות והמפגשים עם החברים.

הלוח משמש ככלי עזר לפיתוח אסטרטגיות למידה, לעודד את תחושת המסוגלות, לפתח תחושת אחריות ושליטה ואפילו להינות מזה. גלו 6 טיפים איך לוח מחיק עוזר לילדים (וגם למבוגרים) לזכור, לתכנן ולהתארגן.



#4 לוח מחיק מעוצב מעודד יצירתיות, הפריה הדדית ושיתוף

הלוח המחיק משמש ככלי שמעודד יצירתיות, הפריה הדדית, שיתוף פעולה ולמידה. בכל משרד, חדר ישיבות ובמפגשי צוות הלוח המחיק לוקח חלק מרכזי בתהליכי עבודה, אז למה שלא נהנה מיתרונותיו גם בחדר הילדים? על הלוח המחיק בצורת ענן ובועה (בלבן או בצבעים) מתפתחת חווית למידה מרעננת. גלו 4 יתרונות שיש רק בלוח המחיק ואין בנייר או במסך.



#5 הלוח המחיק משמש ככלי עזר לילדים עם הפרעות קשב וריכוז

ישנם כלים רבים שעוזרים לילדים (וגם למבוגרים) להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז (ADHD ADD).

  • הלוח המחיק עוזר לילדים לשפר את המיומנויות הניהוליות. הלוח המחיק השבועי והחודשי עוזרים לילדים לארגן את הזמן.

  • אותו לוח שבכיתה כל כך משעמם ומאיים על ילדים עם קשיי וריכוז, דווקא בבית יכול להיות עוד דרך ללמידה חווייתית ומסקרנת.

  • הלוח המחיק אפילו יכול לשפר את המוטיבציה ותחושת ההישג של ילדים עם קשיי קשב וריכוז. תחושות של הנאה, הנעה והצלחה פעמים רבות מאוד חסרות לילדים עם קשב וריכוז.

  • באבחון קשיי קשב וריכוז רופאי ילדים ממליצים על לוח מחיק ככלי עזר. גלו 3 המלצות של רופאי הילדים לארגון סביבת הלמידה.



אילו לוחות מחיקים ומגנטיים מתאימים לחדרי ילדים?

כל לוח מחיק ומגנטי מתאים לחדר ילדים. בדרך כלל הלוחות שמתאימים לחדרי ישיבות הם גדולים יותר, ואילו הלוחות שמתאימים לחדרי ילדים הם קטנים יותר. הכי חשוב להתאים את מידות הלוח לגודל החלל בחדר ולצרכים של "הלקוחות הקטנים והגדולים".

הנה מקצת מהלוחות המתאימים לחדרי ילדים:


#1 סדרת הלוחות הצבעוניים הקטנים

לוחות מחיקים מעוצבים ואיכותיים בשלל צבעים: ירוק, תכלת, סגול, ורוד, אפור, שקוף וכמובן לבן.



#2 סדרת הלוחות המשולבים

לוחות משולבים הם לוחות מחיקים מעוצבים ואיכותיים שמאפשרים גם לנעוץ (על לוח שעם או לוח אקוסטי) בנוסף ליכולת המחיקה והמגנוט. הלוחות המשולבים הם כמו מכונית היברידית. אין צורך להתלבט בין לוח שעם ללוח מגנטי כשאפשר פשוט לשלב "גם וגם".



#3 סדרת הלוחות השולחניים

הייחוד של הלוחות השולחניים שהם לא תלויים על הכיר, אלא מונחים על שולחן העבודה על הלמידה. אלו לוחות מחיקים שמשקפים גישה חדשה שמשלבת עיצוב, פונקציונאליות ודינאמיות. לא מתקינים את הלוחות, ולכן אפשר להעביר אותם ממקום למקום בהתאם לצורך.


לוח מחיק "קלמר ארגונית"

אפשר לארגן את כל מה שצריך ללמידה, יש גם שטח אחסון לציוד המשרדי וגם אפשר לקחת אותו לסלון או לכל חדר שמכינים בו שיעורים.



לוח מחיק כמו לוח קשיח

לוח מחיק ומגנטי ש"עומד ושוכב" כולל את כל היתרונות של לוח מגנטי מחיק ומאפשר גם ניידות מלאה. אפשר לקחת אותו לכל חדר בבית ואפילו להכניס לתיק וללמוד או לעבוד בחוץ או בבית קפה.



לוח מחיק עומד דו-צדי

מתאים במקרה שרוצים לחלק א שולחן העבודה בין שני ילדים ושכל אחד יהנה מהיכולת לכתוב, למחוק ולמגנט. יש גם בתים שמשתמשים בלוח המחיק להפרדה בין ההורים שעובדים מהבית לבין הילדים שלומדים על אותו שולחן גדול.



#4 סדרת לוחות התכנון

לוחות מחיקים מגנטיים לתכנון חודשי או שבועי עוזרים לילדים לארגן את הזמן ואת מערכת השעות בבית הספר, בחוגים ובבית. הצבעוניות המיוחדת של הלוחות מעודדת את הילדים לשימוש ומפתחת מיומניות של ארגון ותכנון.




>>שורה תחתונה – למה לוותר כשאפשר לשלב?

הלוח המשולב הוא כלי עבודה נהדר לבית ולמשרד. הכי פשוט לשמור ולנעוץ תמונות, תזכורות ושירבוטים וגם לכתוב ולמחוק כמה שרוצים.




>> לייעוץ צרו קשר


 

bottom of page