top of page
חיפוש

מה עדיף לוח מחיק, לוח שעם או לוח משולב? למה לוותר אם אפשר לשלב?

עכשיו, כבר לא צריך להתלבט - לוח שעם או לוח מגנטי. בלוחות המשולבים כבר לא צריך לוותר - לוח שעם או לוח מגנטי. פשוט, אפשר לבחור בלוח משולב ולקבל גם לוח מחיק מגנטי מזכוכית וגם לוח נעיצה משעם או ממשטח אקוסטי. גלו את היתרונות של הלוח המשולב ומה הקשר למכונית היברידית?


מה הקשר בין לוחות משולבים למכונית היברידית?

הסיפור של הלוחות המשולבים דומה לסיפור של כל המוצרים ההיברידיים. בתחילה הייתה מכונית עם דלק, אחר כך פיתחו את המכונית החשמלית. לכל אחת מסוגי המכוניות היתרונות שלה. זו לא יותר טובה מהשניה, אלא זה הכל עניין של התאמה וחווית שימוש. כך גם הלוחות המשולבים ממקסמים את היתרונות של לוח הזכוכית, של לוח השעם ושל הלוח האקוסטי. כדי להבין את הייחוד שבשילוב כדאי שנכיר את היתרונות של כל סוג לוח.


מה מיוחד בלוח המחיק המגנטי מזכוכית?

הלוח המחיק המשולב מתמזג מצויין לסיפור ההיברידי. הרי, לוח הזכוכית הוא בעצמו היברידי ורב-שימושי – גם לוח מחיק לכתיבה ולמחיקה, וגם לוח מגנטי למגנט תמונות, דפים ותרשימים. לוחות הזכוכית של Bclear ידועים בסטנדרט הגבוהה ובאיכות חומרי הגלם ובתהליך הייצור.

  • צבע לוחות הזכוכית נשאר לבן ובוהק כשלג - הזכוכית Extra Clear (אקסטרהקליר), באמת נקיה ללא ריכוזי עופרת שגורמים לגוון ירקרק.

  • הלוחות יותר בטיחותיים ועמידים, הזכוכית המחוסמת מונעת סדקים ושריטות בלוח.

  • לוחות הזכוכית עמידים לשנים ללא כתמים וסימני מחיקה, וכוללים אחריות יצרן ל-15 שנים.

מה מיוחד בלוח השעם והלוח האקוסטי לנעיצה?

לוח השעם ה"וותיק" לסוגיו, עדיין מככב על הקירות בבית, במשרד, בכיתה, בגן, בחדר ילדים ובבניין כלוח מודעות. הסיבה ברורה, לוח השעם גם מאוד שימושי וגם מעוצב.

  • שימושיות – לוח השעם מאוד פרקטי. קל לנעוץ על הלוח תמונות, תזכורות, סרטוטים, פתקיות ועוד.

  • עיצוב החלל - לוח השעם של Bclear ידוע בעיצוב הנקי, משדרג את החלל ומוסיף נגיעה אישית, טבעית וחמימה.

  • עמידות ואיכות - לוח השעם של Bclear מיוצר משעם עבה ויצוק שלא מתפורר. במסגרת הלוח ובגב הלוח גם אין פשרות, הם עשויים מעץ קשיח ועמידים לשנים.

  • תליה קלה – התקנה עצמית, אין צורך במתקינים והשעם כמובן אקולוגי וטבעי.


ועכשיו מה מיוחד בלוחות המשולבים שעושה את ההבדל?

הלוח המשולב הוא דוגמה לכך שהשלם גדול מסכום חלקיו ושבמקום "או או", אפשר "גם וגם". במילים אחרות, הלוח המשולב כולל שטח של כתיבה מיגנוט ומחיקה יחד עם שטח של לוח שעם או לוח אקוסטי לנעיצה. השילוב יוצר מימד חדש של שימושיות ועיצוב.

  • פשוט פרקטי – המון שימושים על לוח אחד – גם משטח לכתיבה, למחיקה ולמיגנוט וגם משטח לנעיצה של תזכורות, תמונות, פיתקיות ומה שבא.

  • כלי עבודה אישי – הלוח המשולב יחסית קטן (גודלו 60/90 ס"מ) ומשמש ככלי עבודה בבית, במשרד, בחדר ילדים ובכל מקום שרוצים לזכור, לדמיין, ליצור ולעשות סדר.

  • התקנה ותליה – המראה הנקי של הלוח נשמר גם בהתקנה שהיא פשוטה ונסתרת. הלוח מתאים לתליה לרוחב באופן עצמאי, כל האביזרים באריזה.

  • איכות ללא פשרות – משטח הכתיבה עשוי מזכוכית בטיחותית מחוסמת, אקסטרה קליר ,(Extra Clear) בעובי של 4 מ"מ. משטח השעם גם איכותי ועשוי משעם עבה ויצוק. המשטח האוקסטי עבה ואיכותי. לכל הלוח גב עץ עמיד וחזק ורמת גימור גבוהה. האיכות הבלתי מפשרת מבטיחה את עמידותו של הלוח לשנים.

  • התאמה אישית – בהתאם לטעם האישי ולשילוב בחלל אפשר לבחור לוח משולב עם לוח זכוכית לבן יחד עם משטח נעיצה משעם בצבע חום או עם משטח אקוסטי בצבע אפור.


>>שורה תחתונה – למה לוותר כשאפשר לשלב?

הלוח המשולב הוא כלי עבודה נהדר לבית ולמשרד. הכי פשוט לשמור ולנעוץ תמונות, תזכורות ושירבוטים וגם לכתוב ולמחוק כמה שרוצים.



>> לייעוץ צרו קשר


 

bottom of page