top of page
חיפוש

לוח נייד לא רק במשרד


לוח מחיק נייד למשרדים של ביקליר BCLEAR
לוח מחיק נייד איכותי למשרד

אנחנו פוגשים לרוב לוחות ניידים בעסקים ומשרדים שונים בהם יש צוותים העובדים בצורה משותפת. בין אם מדובר בלוח מחיק נייד על גלגלים, לוח מחיק למשרד מסתובב או לוח מחיק מתקפל נייד. ישנם סוגים שונים ומגוונים בעבור לוחות ניידים המשמשים גופים עסקיים שונים. אך לא רק במשרדים אנו פוגשים את הלוחות הניידים. גם מרצים, מורים, מדריכים ואנשי עסקים ניידים שעוברים בין משרדים שונים כמו אנשי מכירות, משתמשים בלוחות ניידים על מנת להקל ולייעל את עבודתם.

לוחות ניידים מהווים פתרון מושלם ואידיאלי לבעלי משרדים קטנים או לחדרים עם קירות דינמיים אשר לא ניתן להתקין את הלוחות הללו על גבי הקירות. לוחות ניידים מאפשרים לעובדים בחברה לשנע אותו ממשרד למשרד ללא מאמץ ובקלות. בין אם מדובר בלוח מחיק נייד על גלגלים ובין אם לוח מחיק מתקפל נייד. לצוות העובדים לוח מחיק נייד הוא כלי עבודה נוח ושימושי בעזרתו הם יכולים לנהל סיעור מוחות צוותי, העברת מצגות, מתן מידע ואפשרות לתת דוגמאות בזמן נתון עבור נושאים שעולים במהלך הפגישה בצורה קלה ויעילה.

היום ישנם לוחות ניידים בעיצובים שונים וניתן להתאים את הלוח גם מבחינה עיצובית לאופי ולמראה אותו בעל העסק או איש המכירות רוצה לשדר ללקוח. לדוגמא, כשבעל עסק או איש מכירות מבקר אצל לקוח והוא מגיע עם לוח זכוכית מחיק נייד מיד הוא יוצר רושם של יוקרה, אמינות ואיכות ללא פשרות. כולנו יודעים שרושם ראשוני הוא מרכיב חשוב מאוד אם לא הכי חשוב על מנת שעסקה תצליח. אם לקוח איבד את עניינו באיש המכירות או בבעל העסק כבר ברושם הראשוני, הלקוח מוריד משמעותית את רמת הקשבתו לבעל העסק והמכירה מכאן הופכת לאתגר קשה ולרוב מתפספסת.

חשוב לבחור בלוחות ניידים איכותיים וטובים על מנת שישמשו אתכם לאורך זמן. תמצאו באתר dryeraseboard – לוח מחיק נייד מכל סוג ולכל מטרה, ניתן להתרשם ולקבל יעוץ על מנת להתאים לוח מחיק נייד עבורכם. בין אם לוח מחיק נייד על גלגלים ובין אם לוח מחיק דו צדדי כל שעליכם לעשות הוא לבחור בצורת העבודה הטובה ביותר עבורכם, הרי המטרה הסופית לכל בעל עסק הוא להביא את העסק שלו להצלחה בצורה יעילה וקלה ככל הניתן.




 


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page