top of page
חיפוש

פליפ מה? לוחות פליפ צ'ארט

ישנם הרבה מאוד משרדים וכיתות לימוד שנעזרים בלוחות הללו אך לא מעט אנשים לא יודעים שזהו שמם, לוחות פליפ צ'ארט הם לוחות על מעמד המתחבר אליהם בלוק נייר גדול במידות מטר גובה ו 70 ס"מ רוחב. הם משמשים בהרצאות, כנסים והדגמות שונות ונמצאו יעילים ביותר לצד מצגות, הסברים כיתתיים ופרזנטציות במשרדים רבים.


לוחות פליפצ'ארט
לוחות פליפ צ'ארט


על איזה מתקן ניתן לחבר את בלוק הנייר


פליפ צ'ארט זהו מעמד שבצורה פשוטה ויעילה ניתן לחבר אליו בלוק נייר, לרוב כל בלוק מכיל 50 דפים אותם ניתן להפוך ב"פליפ" לצד השני של המעמד ולעבוד לדף הבא. המתקן עצמו יכול להיות על גלגלים שמקלים על השינוע של לוח פליפ צ'ארט בין החדרים השונים במשרד או על 3 רגליים, ניתן עדיין להעבירו מחדר לחדר אך פחות נוח מהמתקן שבנוי על גלגלים.


ממה עשוי גב לוח פליפ צ'ארט?


ישנם שני סוגים של לוחות פליפ צ'ארט הראשון לוח מחיק שניתן להשתמש בו גם כלוח מחיק מגנטי, הסוג השני לוח מחיק זכוכית מחוסמת. בשני המקרים איכות הלוחות איכותי ועמיד ההבדל בין השניים הוא שהשני הרבה יותר מהודר במראה יוקרתי.


איזה ציוד נלווה צריך ללוחות?


דבר ראשון מבובר בבלוק נייר ככה שתוכלו לכתוב על הניירות הבלוק עם כל טוש שתבחרו, על גבי הלוח עצמו (חיבור הבלוק נייר למעמד) השתמשו רק בטושים מחיקים ללוחות מחיקים שכן אותו משטח יכול לשמש אתכם כלוח מחיק מגנטי. ואם כבר יש לכם את האפשרות להשתמש במגנט, הצטיידו במגנטים כדי לאפשר לעצמכם את כל האפשרות בשימוש לוח פליפ צ'ארט.


כמה עולה לוח פליפ צ'ארט?


המחיר תלוי בסוג הלוח שתבחרו, אנחנו מזמנים אתכם ליצור אתנו קשר ואנחנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי. בנוסף, תוכלו לרכוש באופן עצמאי ומאובטח מהאתר שלנו. תוכלו לבחור את סוג הלוח שאתם מעוניינים לרכוש וגם להוסיף ציוד משלים כמו טושים מחיקים, טושים רגילים, מחק ללוח מחיק, מגנטים וגם בלוקי נייר ללוח פליפ צ'ארט. מחירי הבלוק יכולים להשתנות בהתאם לכמות הבלוקים שתרכשו.

למידע נוסף צרו עימנו קשר כאן או התקשרו 052-3347579 וצוות dryeraseboard.co.il ישמח לעמוד לשירותכם.





>> לייעוץ צרו קשר


 

#לוחמחיק#לוחמחיקזכוכית#לוחזכוכית#לוחמגנטי#לוחלמשרד#לוחלחדרישיבות#לוחמחיקחדרישיבות #לוחמעוצב #בייקליר#ביקליר #ביקליר #bclear# be_clear# b_clear #לוחלכתיבה#לוחמעוצב



bottom of page