top of page
חיפוש

איך לוח מחיק מזכוכית משדרג את חלל העבודה בבית, במשרד ובחדר הישיבות?


מי כבר השתדרגו ללוח מחיק מזכוכית?

לוח הזכוכית הוא מוצר הדגל של המותג Bclear, המותקן במאות עסקים ובתים פרטיים. הלוח שימושי בכל משרד, חדר ישיבות וכיתה, ומשדרג כל חלל.

בשנים האחרונות חללי העבודה משנים את פניהם והופכים מחלל פונקציונאלי גרידא למקום נעים, מעוצב ומקצועי. כל זאת מתוך ההנחה כי הפרודוקטיביות של העובדים תגדל במידה והם יגיעו לחלל שמשלב בין כל האלמנטים שהם זקוקים לצורך עבודתם הבסיסית, יחד עם אווירה שמזכירה יותר את החלל הביתי מאשר חלל קר ותכליתי. אלו מסייעים באותה המידה למתג את העסק ובכך לשדר ללקוחות פוטנציאלים שמגיעים לחלל המשרדים את המסרים הנכונות בנוגע לייחוד של אותו המשרד על פני אחר.

כחלק משדרוג החלל והנגשת כלים לחשיבה טובה יותר, פיתוח רעיונות ביתר קלות והנעת תהליכים מורכבים, מומלץ לשלב בחלל לוח מחיק מזכוכית. זה יסייע לשתף וללמד מידע חדש בין אנשי הצוות כמו גם לסייע בקבלת החלטות ותכנון תהליכים. כתיבת תוכנית עבודה על גבי לוח זכוכית מהווה פתרון מקצועי וחדשני להעברת מסרים ובאותה המידה תשדרג את החלל. ניתן לעטר לוחות זכוכית בלוגו או רקע לבחירה להתאמה מירבית לחלל הקיים.

יתרונות ברורים ללוח מחיק מזכוכית

לוח זכוכית הפך לפופולרי לא רק עקב יעילותו ככלי לעבודה משותפת, הוא גם ידוע באסתטיקה שלו (נראה כמו אקססוריז), נשחק באופן איטי ובכך נחשב למוצר על. בנוסף, התלייה עדינה ואלגנטית, קל לנקותו והוא נחשב לעמיד במיוחד.

איך בוחרים לוח זכוכית אשר מתאים באופן הטוב ביותר עבור המשרד או בית העסק? בחרו גודל מתאים לאופי העבודה שלכם וכמות האינפורמציה שתרצו שהוא יכיל. בחרו את שיטת ההתקנה המתאימה ביותר לחלל (בין נסתרת לחלוטין או גלויה). לוחות זכוכית מגיעים בקשת צבעים רחבה כמו גם שחורים, לבנים או שקופים בהתאם לאמירה הכוללת של החלל בו הם ישולבו. בנוסף, ניתן למצוא חברות שלוקחות את הפריט צעד אחד קדימה ומאפשרות להזמין לוחות מחיקים מזכוכית במגוון צורות; פינות מעוגלות דרך עגול לחלוטין ועד ללוחות המותאמים אישית לבחירתכם.

לוח זכוכית למשרד אבל לא רק

לוחות מחיקים זכוכית הינם פתרון רב תכליתי למשרד אך מתאימים באופן מושלם לכיתות לימוד, לאולמות כנסים ואף לבתים פרטיים. הם יכולים לשדרג כל מפגש לימודי או הרצאה ומתפקדים ככלי עבודה חשוב להנעת תהליכים, עידוד יצירה וקבלת השראה.

הפכו את הלוח המחיק למוקד החדר

בכל פעם שאתם מכניסים לחלל פריט חדש שהייתם רוצים שהעובדים שלכם יאמצו וישתמשו בו, חשוב לחשוב תחילה מה יעודד אותם לעשות זאת. מקמו אותו במקום נוח ונגיש, עטרו אותו בעזרים שיעודד התנסות (לדוגמת טושים צבעוניים), בקשו מאחד מאנשי הצוות לעשות פעילות המשלבת את הלוח כדי להדגים את יעילותו, כמו גם לחשוף אותו לשאר אנשי הצוות ובכך לעודד יציאה מהקופסה.

רוצים לשדרג את החלל ולהפתיע את העובדים עם כלי נהדר שישדרג את חווית העבודה שלהם? בחרו לוח מחיק זכוכית שיעשה את כל ההבדל. מאחלים עבודה פוריה!




>> לייעוץ צרו קשר


 



bottom of page