top of page
חיפוש

מה ההבדלים בין לוח מחיק מגנטי ולוח מגנטי?


מקומות מסוימים עדיין משתמשים בלוחות גיר אך מרבית המקומות השתדרגו ועברו לפני שנים ללוחות מחיקים שונים. לוח מחיק מגנטי ולוח מגנטי הם הפופולריים ביותר במוסדות חינוך שונים, במקומות עבודה ומשרדים רבים, אלגנטים, עיצוביים ופרקטים.

לוח מחיק מגנטי ולוח מגנטי מאפשרים לרבים לתכנן, לסדר ולארגן את המשמות שלהם. ניתן לתכנן כל יום ביומו, ניתן לערוך תכנון וארגון כל השבוע ואפילו לכל החודש. אתם יכולים לבחור את הדרך המתאימה ביותר עוברכם להשתמש בלוח מחיק מגנטי ולוח מגנטי שיתאים לצרכים שלכם.

למה דווקא לוח מגנטי?


בשנים האחרונות כולנו התרגלנו לנוחות, אנחנו עושים כל פעולה שאנחנו יכולים לעשות בדרכים הנוחות לנו ביותר. זה מורגש ביותר עם התקדמות הטכנולוגיה כשאנחנו מזמינים מוצרים ושירותים מהספה בבית וזה כמובן ממשיך לפעילויות השונות שאנחנו במצעים במשרד שלנו. השימוש בלוח מחיק מגנטי ולוח מגנטי מקלים עלינו בביצוע המשימות שלנו ולקוב אחר המתרחש.

לוח מגנטי מאפשר לנו למגנט אליו את הנתונים החשובים שההנהלה הדפיסה לנו, לעקוב אחר רשימת משימות שעברה בין אנשי הצוות, תליית תמונות ותוכניות לביצוע וכן הלאה. בדרך הזו אנחנו מארגנים בצורה יעילה ביותר את היום שלנו או בכלל את המשימות השונות לאורך פרקי זמן שונים שאנחנו מחליטים.

הטוב ביותר לוח מחיק מגנטי!

למגנט ניירת, תמונות ותכניות זה מעולה אך אם אפשר להוסיף היערות שניתן לשנות אותן לאורך ביצוע המשימות עד להשלמתן זה כבר ממש מושלם. לפעמים אנחנו צריכים לטפל במשימות שהן ארוכות ובעלות שלבים רבים, האפשרות של עדכון השלבים ותכנון הצעדים שעלינו לעשות על מנת להשלים את המשימה מתאפשר ברישום ומחיקה בטוש מחיק על גבי לוח מחיק מגנטי ולוח מגנטי.

היכן ניתן לרכוש לוח מחיק מגנטי ולוח מגנטי?

אצלנו ב dryeraseboard ניתן להזמין לוחות מחיקים מגנטיים בגדלים שונים ועיצובים מגוונים. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם באתרנו ממגוון הלוחות המחיקים שיש לנו, להזמין אונליין ולהיות עוד לקוח מרוצה מבין לקוחותינו הרבים. ניתן כמובן לצור אתנו קשר או להשאיר פרטים ונשמח לענות לשאלותיכם.




>> לייעוץ צרו קשר


 


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page