top of page
חיפוש

איך מחיר לוחות הזכוכית של בי-קליר ירד מבלי שהאיכות והעיצוב נפגעו?



לוחות זכוכית מחיקים Bclear
לוחות מחיקים של המותג ביקליר BCLEAR

לוחות הזכוכית הם מוצר פרמיום המשדרג את המראה של כל חלל. איך המותג בי-קליר הצליח להוריד את המחיר, מבלי להתפשר באיכות ובעיצוב? מה הן 4 הסיבות שמאפשרות לספק לוח זכוכית ומבחר לוחות מחיקים במחירים שפויים?

משרדים, מוסדות לימוד, עסקים, מפעלים, גופים ציבוריים, בסיסים צה"ליים ואפילו בתים פרטיים. יותר ויותר חללים מוצאים את הפתרון המושלם להתקנת לוח מחיק בבחירה בלוחות מחיקים מזכוכית. לוח מחיק מזכוכית המהווה תחליף מצוין ללוחות הפשוטים והסטנדרטיים, שויים מעץ לבוד פשוט בציפוי פורמייקה דקיקה.

איך הורדנו במחירי הלוחות המחיקים מבלי להוריד בעיצוב ובאיכות?

בעבר לוח מחיק מזכוכית היה מוצר שהתאפשר בעיקר לעסקים בעלי אמצעים ויכולות פיננסיות. כיום לוח מחיק מזכוכית מוצע במחירים משתלמים.

4 סיבות לירידה במחיר לוח מחיק מזכוכית:

- הביקוש לוחות מחיקים מזכוכית עלה והוליד היצע גובר, שהביא לירידה במחיר לוחות מגנטיים מזכוכית.

- המיקוד של המותג Bclear, בתחום הספציפי של לוחות מחיקים מזכוכית ולוחות מגנטיים, מאפשר התמחות והורדת מחירים ללא ירידה באיכות ובעיצוב.

- שיווק ישיר מהיבואן לצרכן ללא פערים, חוסך עליות ומאפשר מחיר אטרקטיבי.

-הנחות לרכישה מרוכזת בכמות גדולה - לפרוייקטים, מיזמים וארגונים.

לכל לוח מחיק מזכוכית מחיר אטרקטיבי - איך עשינו את זה?

המותג Bclear האירופאי שואף למחיר תחרותי של לוחות הזכוכית, מבלי להתפשר על האיכות והעיצוב. למן הרגע הראשון היה ברור לנו שלוח מחיק מזכוכית חייב להיות נגיש ולהוות תחליף אמיתי ללוחות המחיקים הפשוטים. השקענו משאבים רבים בפיתוח מוצר חדשני ואיכותי, כזה שאנו מסוגלים להצמיד לו גם אחריות של 10 שנים, שעמידותו רבה עוד יותר.

בחרנו בשיווק לוחות זכוכית מחיקים העשויים אך ורק מזכוכית מחוסמת Extra Clear ללא עופרת. חומר גלם זה מאפשר לנו לצבוע את הלוח בצביעה ייחודית המעניקה מראה מבריק (לא מט), וחשוב מכך – לבן וצח כמו שלג בוהק. זאת בניגוד ללוחות מחיקים מזכוכית העשויים מחומרי גלם פשוטים יותר, אשר מגיעים ללקוח בגוון מעט ירקרק (בשל ריכוזי העופרת). כמובן שהלוחות הסטנדרטיים העשויים מפורמייקה חלבית, לא משתווים ללוחות הזכוכית באיכות ובעיצוב.

פיתחנו מוצרים בשלל גדלים לאור התפיסה שלוח מחיק מיועד לחללים שונים. ישנם לוחות מחיקים ענקים המתאימים לחדרי ישיבות גדולים או כיתות לימוד (במוסדות חינוך ובצה"ל) וכן לוחות מחיקים סטנדרטיים שמיועדים למשרדים. על מנת להשיג מספר מדרגות של נראות עיצובית אנו משווקים גם לוחות מחיקים יוקרתיים מזכוכית המותקנים בהתקנה נסתרת (ללא מסגרת) וגם לוחות מחיקים בהתקנה גלויה המעוצבים עם ספייסרים אלגנטיים.

מה יש עוד בלוחות מחיקים ובלוחות זכוכית?

בקטלוג Bclear תוכלו למצוא גם לוחות מחיקים מעוצבים כמו לוח מחיק צבעוני, לוחות מחיקים שחורים, לוחות מחיקים עם גלופה מוטבעת (כמו לוחות תכנון מחיקים), לוחות מחיקים שקופים (עם זכוכית בעלת גוון קפוא, Frost), לוח מחיק נייד בתצורות שונות ועוד.

כל הלוחות שאנו משווקים נמכרים ישירות מהיבואן לצרכן, לכן המחיר אטרקטיבי. הלוחות הינם מגנטיים ומתאימים ליישומים שונים, לא רק כתיבה ומחיקה.

לוחות מחיקים מזכוכית משדרגים כל חלל במשרד ובבית. אל תתפלאו אם לאחר שתתקינו לוח מחיק מזכוכית בחדר אחד בעסק, כל העובדים האחרים ירצו מיד ליהנות גם כולל ספקים, לקוחות ומי לא. תודות לשילוב שבין מחיר לאיכות, ובזכות שירות והתקנה מקצועיים, כרטיס הביקור הטוב ביותר שלנו הוא הלקוחות המרוצים שלנו.



 


bottom of page