top of page
חיפוש

איך לוח זכוכית משתלב בחדר ישיבות והפך לבחירה המועדפת של מעצבי פנים?



לוח מחיק זכוכית לבן לחדר ישיבות של ביקליר
לוח מחיק זכוכית לחדר ישיבות

איך לוח זכוכית הפך לבחירה המועדפת של מעצבי פנים ואדריכלים בעיצוב חלל חדר הישיבות?

למה דווקא לוח זכוכית הוא הפתרון האידאלי בעיצוב חדרי ישיבות בסגנון נקי ומינימליסטי? מה בעיצוב, באיכות ובהתקנה של לוחות זכוכית גדולים מתאים יותר לחדרי ישיבות עכשוויים? איך המחיר של לוח הזכוכית עדיין תחרותי, על אף ההשקעה העדירה בעיצוב ובאיכות ללא פשרות?

איך אדריכלים ומעצבי פנים מעצבים את חדר הישיבות?

חדר הישיבות הוא הלב הפועם של העסק. כאן נסגרות העסקאות, כאן נערכות הישיבות הקריטיות, וכאן מתכנסים מנהלי החברה, הלקוחות והעובדים הבכירים. לא פלא שברוב החברות חדר הישיבות הוא חלל מעוצב. סלון התצוגה של העסק.

עיצוב חדר ישיבות הוא מומחיות ספציפית של מעצבי פנים ואדריכלים. בעלי המקצוע בוחרים שפה עיצובית, כיצד לנצל את החלל ואיזה ריהוט משרדי מתאים (תמונות, תאורה, תקרות, אביזרי נוי ועוד). חשוב להדגיש את הפן השימושי, בעיצוב חדר ישיבות. בכל עיצוב חדר ישיבות קיימת חשיבות גדולה לשימושיות. הטרנדים הידועים בתחום זה כוללים: שקעי חשמל נסתרים, תאורה חכמה, מסכים שטוחים, מערכות שמע מתקדמות עם רמקולים מוסלקים ועוד.

איך לוח זכוכית הפך לפריט חובה בחדר ישיבות?

בין שלל הפריטים האופיינים בעיצוב פנים של חדר הישיבות, ללוח המחיק תפקיד מרכזי. מנהלים, לקוחות ועובדים נושאים עינהם ללוח המחיק שעות רבות ונדרשים להתמקד במידע קריטי.

עולם הלוחות המעוצבים לחדרי ישיבות התפתח מאוד בעיצוב ובאיכות. בחירת לוח מחיק לחדר ישיבות איננה מתייחסת רק לפרמטרים טכניים, אלא נעשית גם מתוך הדגשת הנראות. קולקציית הלוחות המחיקים מזכוכית כוללת: לוחות בגדלים שונים, בהתקנה נסתרת או קלאסית, ללא מסגרת. הטרנד החדש בלוחות הזכוכית, כולל גם לוחות צבעוניים, בנוסף ללוחות מחיקים בצבע שחור, לבן או שקוף.

איך לוח זכוכית מעוצב משדרג את חדר ישיבות?

לוח זכוכית מעוצב המשתלב בשפה העיצובית, משדרג את חדר הישיבות. לוח מחיק מזכוכית אקסטרה קליר (Extra Clear), הוא לוח מבריק (לא מט) נקי מעופרת ולכן צח כשלג. בשונה מהלוחות הפשוטים העשויים מציפוי חלבי של פורמייקה.

בעיצוב חדרי ישיבות יוקרתיים, נשמר המינימליזים ומבוצעת התקנה נסתרת, והלוח המחיק נראה כ"מרחף". ההקפדה על קו עיצובי נקי, נשמרת אפילו בהעדר סימני ספייסרים בשולי הלוח, וכמובן ללא מסגרת ללוח (Frameless).

חדרי ישיבות ממוקמים בדרך כלל בחללים גדולים. כך גם לוח הזכוכית זמין במידות גדולות. לוח זכוכית גדול, מאפשר צפייה נוחה למשתתפים רבים. חשוב להתקין את הלוח במיקום ובזוית הנכונה, כך שיאפשר צפייה, מיקוד ומעורבות לכמה שיותר משתתפים.

מה בתהליך היצור הופך את לוח הזכוכית לאיכותי ביותר?

לצד היתרונות העיצוביים של הלוח, יש לו גם יתרונות פונקציונאליים.

- זכוכית, בניגוד לפורמייקה, לא סופחת את הצבע ולכן לא נשארים סימני צבע וכתמים על לוח הזכוכית למשך שנים רבות. כך גם האחריות למחיקות תקפה ל-10 שנים.

- כל לוחות הזכוכית עשויים מזכוכית מחוסמת שהיא חזקה ובטיחותית. במקרה קיצון שקיים סדק בלוח, הוא לא יתפתח.

לוחות הזכוכית מיוצרים מזכוכית אקסטרה קליר, ולכן צבעם מבריק בגוון נקי ללא עופרת הפוגעת בגוון.

כמה עולה לוח מחיק מזכוכית?

מחיר לוח זכוכית הוא משתנה בהתאם לסוג הלוח הנבחר וגודלו. בנוסף לעלות לוח הזכוכית ניתן להוסיף הובלה והתקנה, האחריות כבר כלולה. הקנייה הישירה באתר וכן כספק מורשה של המותג Bclear ביכולתנו להציע מחיר אטרקטיבי ביחס לאיכות ולמתחרים. היום גם חברות קטנות יכולות להרשות לעצמן להתהדר בלוח מחיק מעוצב ושימושי.

>> לקולקציית לוחות הזכוכית, היתרון שקוף :)

# יש לכם שאלות רוצים להתייעץ? זה המקום והזמן. אפשר גם להשאיר לנו הודעה כאן צרו קשר.



 

bottom of page