top of page
חיפוש

רעיונות לעיצוב עם לוח שעם


היום שהעיצוב נמצא בכל דבר ובכל מקום, אפילו לוח שעם של פעם כבר לא נראה אותו הדבר.

לוח שעם - לוח נעיצה
לוח שעם

בעבר היינו די מוגבלים בעניין העיצוב, לא לכל מוצר הייתה חשיבות לעיצובו, מה שבעבר היה חשוב זו הפרקטיקה וטו לא. היום אין מוצר שלא יושבים עליו צוות חשיבה שלם לחשוב על העיצוב של אותו מוצר, מהכפית לקפה הקטנה שחושבים על הפרטים העדינים ביותר לעיצובה ועד עיצוב מכוניות יוקר מרשימות ששם כל חלק וחלק עובר תהליך שלם של עיצוב בפני עצמו. אז גם לוח שעם החום והרגיל שאנחנו זוכרים מבעבר, עבר שינוי וקיבל תפנית רעננה ועיצובית.


ניתן להשיג היום לוחות שעם מעוצבים שמתאימים לאופי של המשרד שלכם או לעיצוב של בחדר בו אתם רוצים להתקין אותו בתוך הבית שלכם. לוח שעם מעוצב זו אופציה מאוד פופולארית היום לרבים המעוניינים להמשיך להשתמש בלוח שכל כך עוזר לנו בארגון, סדר ותכנון ועדין הם מעוניינים לשמור על קו עיצובי אחיד ורציף בחלל.


אחת הדוגמאות הנפוצות ביותר והיא נרכשת לרוב זהו לוח שעם ללא מסגרת, משהו במסגרת העץ הדקה והישנה שאנחנו מכירים מאוד לא מחמיאה ללוח ומעניקה לו מראה מיושן ויש שלא יתביישו ויאמרו מכוער ממש. ברגע שבוחרים בלוח שעם ללא מסגרת אתם מקלים בתאום לוח במראה מינימליסטי שיכול להשתלב עם כל עיצוב קיים בחלל בין אם העיצוב הוא מודרני ובין אם הוא יותר קלאסי כפרי. זו בחירה נהדרת למי שלא בטוח אילו מבין האפשרויות של לוחות שעם מעוצבים לבחור למשרד או לכל חדר אחר שהוא מתכוון להתקין.


לוח שעם מעוצב נוסף שניתן להשיג היום זהו לוח שעם עטוף בבד, המסגרת שלו נסתרת והוא נראה כמו לוח העשוי מיחידה אחת ומי שיראה אותו אפילו לא ידע שמסתתר מאחורי הבד לוח שעם. ניתן להשיג את הלוחות הללו בבד שחור או אפור, הצבעים הללו מאפשרים התאמה למרבית החדרים, לטעמי השחור הוא יותר דרמתי בעוד האפור יותר עדין ומשתלב. את שני הצבעים הללו תוכלו להתאים בקלות רבה לעיצוב המשרד שלכם.


התקשרו אלינו DEB עוד היום לטלפון מספר 052-3347579 לקבלת מידע נוסף.





 

#לוחמחיק#לוחמחיקזכוכית#לוחזכוכית#לוחמגנטי#לוחלמשרד#לוחלחדרישיבות#לוחמחיקחדרישיבות #לוחמעוצב #בייקליר#ביקליר #ביקליר #bclear# be_clear# b_clear #לוחלכתיבה#לוחמעוצב #לוחשעם #לוח_שעם


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page