top of page
חיפוש

5 סוגי לוחות מחיקים מזכוכית שאתם חייבים להכיר

לוחות מחיקים מזכוכית מוכרים לנו היטב מחדרי ישיבות, אך רבים הפכו אותם לפריט חובה גם בחדרי המשרדים, המטבחונים במשרד, פינת המתנה ואפילו במשרד ביתי. כן, הם נוחים מאוד לכתיבה, במיוחד אם נרצה לכתוב, למחוק שוב ושוב ואפילו למגנט עליהם מסמכים. הביקוש והפופולריות שהם יצרו מבחר עצום, כזה שבהחלט מאפשר לנו לבחור את סוג הלוח המתאים למשרד.

אם הכרתם עד היום את הלוחות המחיקים הסטנדרטים, אלה שהיו מותירים סימני מחיקה מעצבנים, נראה שהשוק התקדם לדבר הבא – לוחות מחיקים העשויים מזכוכית מחוסמת שאינם מותרים סימנים, עם אחריות על מחיקות ל 15 שנים אותה מעניק מותג בי קליר. גם מבחינת גימורים, סגנונות תלייה, גדלים וכו', תוכלו למצוא מבחר עצום.


אז בואו נראה את הלוחות הכי פופולריים בתחום, אתם בהחלט הולכים להיות מופתעים!


לוח זכוכית מחיק שולחני

מי אמר שלוח מחיק חייב להיות תלוי על קיר? אף אחד. אז קבלו לוח מחיק שולחני שעומד או שוכב על השולחן והוא הולך להיות הכלי הכי שימושי שלכם ביום יום. על גבי הלוח תוכלו לכתוב כל שתרצו, החל מרשימת משימות, רעיונות להשראה, דברים חשובים לסגירת היום ועוד. הלוח השולחני קטן יחסית ומגיע במידות 37/27 ס"מ, ולכן ניתן להניח אותו גם על שולחן עבודה קטן. הלוח מגיע עם תופסן נשלף להחזקת ניירות, מסמכים וטוש מחיק.

וזה עוד לא הכל... העיצוב מיוחד עם פינות מעוגלות, הוא עשוי מזכוכית בטיחותית מחוסמת, אקסטרה קליר (Extra Clear), עם אטימות מקסימלית לחדירת חומרים בעובי 4 מ"מ.

ישנו לוח נוסף, לוח שולחני משולב עם ארגונית (נפתח), לוח מחיק מזכוכית, עם מעמד לטלפון או טאבלט ומעמד לטוש מחיק, מגיע ב לבן או סגול


לוח מחיק שקוף בסגנון קפוא

חדר הישיבות או המשרד מחופים בטפט או בקיר בריקים? וודאי לא תרצו להסתיר את האלמנט העיצוב עם לוח מחיק שיחסום את כל היופי. אבל רגע רגע, קבלו את לוח מחיק שקוף שממש צף על הקיר עם תלייה מעוגנת בארבעה תופסנים בולטים. אין ספק שמדובר על פתרון מושלם למי שרוצה לשמור על עיצוב ייחודי וגם ליהנות מלוח מחיק שימושי.


לוח מחיק שחור

מסתבר שלוח מחיק ממש לא צריך להיות לבן, אלא הוא יכול להיות מהמם גם בצבע שחור. לוח מחיק שחור מזכוכית מחוסמת הפך לטרנד לוהט, כזה שמאפשר לנו ליהנות מחלל מעוצב. אבל זה לא הכל... כי ניתן לכתוב עליו עם טושים זוהרים שימשכו את תשומת הלב, ממש כמו סגנון של אביזרי פול-מון.


לוחות מחיקים צבעוניים בכל מיני גדלים

חשבתם פעם לייצר קולאז' של לוחות מחיקים בשילוב תמונות? עכשיו זה אפשרי. מותג Bclear מביא לכם לוחות מחיקים מסדרת מיני בגדלים - 60/60 ס"מ, 40/60 ס"מ במגוון צבעים לבחירה כמו ירוק, תכלת, סגול, ורוד, אפור בהיר ולבן.

הלוחות האלה מושלמים לחללים קטנים, מטבחונים , כמתנה, לחדר ילדים, לשלב מספר לוחות כקולאז' או למשרד.


לוח מחיק עם גימור מעוגל

לוח מחיק עם גימור מעוגל יתאים עם כל סביבת עבודה שבה דומיננטיים הקווים המעוגלים. הם משדרים מראה נקי מלא בסטייל, עם קווים אדריכליים ייחודים שהופכים את החלל למראה אורבני.

ישנו דגם נוסף אשר משלב קווים מעוגלים מלמעלה ולמטה וקווים ישרים בצדדים - הדגם האהוב עלינו. סידרת השייפ מושלמת עבור מפגש מעוררי השראה, חדרי טיפולים, משרדים המעוצבים בסגנון נקי ועוד.





>> לייעוץ צרו קשר


 



bottom of page