top of page
חיפוש

הפיתרון המושלם לעבודה היברידית בקורונה - בבית ובמשרד

חברות הייטק, משרדים ממשלתיים וחברות המאפשרות עבודה משולבת מהבית ומהמשרד מגלות את החידוש שמשנה את פני "התמונה". מה ה-X פקטור של הלוח המחיק למקרן? איך הלוח מקרב בין העובדים בבית ובמשרד ומייעל את הפגישות? איך יכולת ההקרנה מעודדת תקשורת רב-ערוצית, אינטראקציה ושימוש בכלים מתקדמים? איך הלוח המחיק לא מבריק?



לוח מגנטי מחיק להקרנה - 3 תועלות בלוח אחד לחדר ישיבות

הלוחות המחיק Projection Board של ביקליר (Bclear) פורץ את גבולות הרב-תכליתות. לסדרת הלוחות המחיקים הקבועים לקיר המותקנים בחדר הישיבות נוספה ליכולת המחיקה והמגנוט גם היכולת להקרין מצגות, סרטים ופגישות זום ישירות ללוח המחיק.


  • הדור החדש של הלוחות המחיקים מזכוכית מאפשרים לכתוב ולמחוק שוב ושוב והלוח יישאר בוהק ונקי כמו חדש. יתרון זה תלוי באיכות הזכוכית שלא משאירה סימני צבע.

  • יכולת המגנוט כמובן מרחיבה את אפשרויות השימוש בלוח. הלוח המגנטי האיכותי ידוע במגנט החזק בכל שטח הלוח. כך אפשר למגנט דוחות, פתקים ותמונות מבלי שיפלו.

  • ללוח המחיק מזכוכית מראה יוקרתי ומעוצב. הלוחות המחיקים מיוצרים מזכוכית אקסטרה-קליר (Extra Clear). המראה הנקי של הלוחות נשמר לשנים ומשמים כפריט עיצובי.

התוספת הפונקציונאלית ביכולת ההקרנה ללוח משדרגת את אפקטיביות הפגישות וההדרכות. עכשיו אפשר לשלב באותה פגישה או הדרכה גם מגנוט של דפים ותזכורות, גם למחוק ולשרבט וגם להקרין.




האתגרים של עולם העבודה והלמידה מחייבים כלים חדשים

הקדמה בעולם העבודה והלמידה, המרחקים והקצב מחייבים פתרונות חדשים. היום חברות ומוסדות לימוד כבר לא מסתפקים ביכולת המחיקה והמגנוט לעבודה ולהדרכה. הלוח המחיק עם יכולת ההקרנה מספק את היתרונות הנדרשים.

  • הלוח מאפשר לקרב ולהנגיש את התוכן בין העובדים בבית ובמשרד ובין התלמידים בבית ובכיתה. הכלי בעצם מאפשר לקצר זמנים ומרחקים ולחבר את כולם.

  • הלוח מרחיב את התקשורת הרב-ערוצית וכך משפר את היכולת לזכור ולתקשר. המשתתפים בכל מקום יכולים לבחור לשתף במסרים בדרך שנוחה להם.

  • הלוח מעודד תהליך אינטראקטיבי, שיתופי ויצירתי בצורה ישירה ומיידית. המשתתפים יכולים להיות יותר מעורבים בתהליך ובקבלת ההחלטות בדרך שיבחרו.


יכולת ההקרנה של הלוח המחיק משנה את התמונה הארגונית

האפשרות להקרין סרטונים, מצגות ופגישות זום ישירות ללוח פותחת אופקים חדשים בחדר הישיבות ובכיתה. עכשיו אפשר לנצל טוב יותר את הפגישות, הישיבות וההדרכות ולהשתמש בעוד ערוצי תקשורת. בסביבת העובדה טכנולוגית, וירטואלית ומואצת, היכולת להעביר מסרים מהר בין המשתתפים, היא קריטית. זו כבר מציאות ישיבה שבה המשתתפים מתכננים תהליכים, מקבלים החלטות, כותבים, מוחקים מקרינים את הסרטון, עוצרים, מגיבים, משרבטים על התמונה, מצלמים לניידים, משתפים, מתעדים את הרעיונות וממשיכים להקרין.

בעידן של עבודה היברידית, מהבית ומהמשרד נדרשים כלים חכמים ומהירים שיאפשרו שיתוף פעולה ובביטוי מהיר.


הטכנולוגיה המבריקה של לוח Projection Board מונעת את הברק


הזכוכית כחומר גלם מבריקה מטבעה, אך הלוח המחיק מסוג Projection Board מיוצר בטכנולוגיה מיוחדת, שמונעת את הברק של הזכוכית וצבעו לבן מט. בתהליך הייצור החדשני מוצאים מהזכוכית את הברק וההשתקפות. כך מתקבלת תמונה ברורה ונקיה בהקרנה ובצילום.

הפרטים הקטנים של הלוח הרב שימושי להקרנה בחדר ישיבות


צבע: הלוח בצבע לבן סאטן בגימור מט (לא מבריק) שמאפשר הקרנה. מידות: לוח מחיק בגודל 200\100, מראה נקי ללא מסגרת. התקנה: הלוח מותקן לרוחב בהתקנה נסתרת, צפה. סוג הזכוכית: זכוכית מחוסמת, שהיא בטיחותית יותר. זכוכית אקסטרה-קליר (Extra Clear) בגימור מט שאינה מבריקה ומתאימה להקרנה. יכולות: מחיקה מלאה ללא סימנים, מגנט חזק בכל שטח הלקוח, הקרנה ממקרן

הלוח המחיק מזכוכית Projection Board הוא רעיון מבריק, אך הוא עצמו לא מבריק. כך אפשר להשתמש בו כמשטח לכתיבה, למחיקה, למגנט ועכשיו גם להקרין ולצלם.

>> לייעוץ צרו קשר


 

bottom of page