top of page
חיפוש

לוח זכוכית מחיק - הטרנד החדש בעיצוב משרדים


לוח מחיק מזכוכית

לוח זכוכית מחיק - הטרנד החדש בעיצוב משרדים

לוחות זכוכית מחיקים הולכים ומחליפים את הלוחות המחיקים הרגילים, שמבוססים על פורמייקה שמודבקת על דיקט או עץ סנדוויץ'. ללוחות הזכוכית יתרונות רבים, ולא רק מראה יפה.

הלוחות המחיקים הסטנדרטיים, אלה שמבוססים על פורמייקה, מאבדים במשך הזמן את הצבע הלבן שלהם: הם צוברים מה שנקרא "היסטוריה" של טושים שהשתמשו בהם, שריטות עמוקות שלא ניתן לנקות, ועוד. חלקם, במיוחד אלה שבמקור לא היו באיכות גבוהה, מקבלים "בטן" ומתעקמים.

לוחות זכוכית מחיקים הופכים יותר ויותר לטרנד עיצובי במשרדים רבים, בחללי עבודה ובחדרי ישיבות. תוכלו למצוא אותם היום במשרדי אדריכלים מומלצים בירושלים, בחברות הייטק ובמקומות רבים אחרים. חלקם ענקיים – כמו אלה שמותקנים בחדרי ישיבות גדולים – וחלקם קטנים ממש, כמו אלה שמתקינים לצד דלת משרד אישי, למשל.

מהם היתרונות של לוחות זכוכית? מדוע הופכים לוחות אלה אופנתיים כל כך?

לוחות זכוכית מחיקים עשויים כל כולם זכוכית מחוסמת, שנצבעת בגבה בצבע לבן (או אחר, בהתאם לעיצוב המשרד; מיד נזכיר את זה). הזכוכית קשה, כך שהיא לא נשרטת בקלות, קל מאוד לנקות אותה והיא לא צוברת היסטוריה. אין פלא לכן שיצרנים טובים בתחום מוכנים להעניק למוצרים שלהם מספר שנות אחריות, לעיתים אף עד 10 שנים. לוח טוב, מזכוכית בדרוג Extra Clear, אף יהיה צלול לחלוטין וללא הגוון המעט ירקרק שמאפיין זכוכית ברמה הבסיסית.

לוחות זכוכית טובים הם גם לוחות מגנטיים: ניתן להדביק עליהם לא רק פתקיות Post it צבעוניות (שמשאירות עקבות של דבק, אגב), אלא פשוט להצמיד אליהם, בעזרת מגנט, ניירות ומסמכים שונים, תמונות וכל מה שרוצים.

לוחות זכוכית מחיקים – לכל עיצוב במשרד

היות וניתן לצבוע את גב הלוח בכל צבע שבו מעוניינים, הלוח יכול להשתלב בצורה מושלמת בכל משרד, לא משנה באיזה צבע צבועים הקירות שלו ומה השפה העיצובית שלו. כל עוד גוון הלוח בהיר יחסית, ניתן לכתוב עליו בטוש מחיק בכל צבע מקובל, והכיתוב ייראה היטב. אם בכל זאת מעוניינים בלוח זכוכית מחיק בצבע כהה, אפשר לקבל לוח כזה, רק שאז יש צורך להשתמש בטושים מחיקים זוהרים; דומים במידה רבה ל'ממרקרים' הפופולריים להדגשות במסמכים.

בנוסף על כך, ניתן להתקין לוחות בלי מסגרת, דבר שהוא כמעט בלתי אפשרי בלוחות מחיקים רגילים. באופן כזה לוח זכוכית יכול להשתלב יפה גם במשרד שמבוסס על קו עיצוב מינימליסטי ונקי. האפשרות לתלות את הלוח או לבצע התקנה סמויה שלו לא רק חוסכת מקום, אלא מאפשרת להשתמש במספר לוחות במקביל.




 

bottom of page