top of page
חיפוש

למה לוח מחיק מגנטי כל כך שימושי בכיתה, במשרד ובבית?


מי משתמש בלוח המגנטי?

כולם משתמשים בלוח המגנטי - חברות, בתים פרטים, מפעלים, מסעדות ואפילו לחדרי ילדים. הלוח המגנטי משמש לכל מטרה: מסידורים, מחשבות, רשימת מצרכים, ניהול מלאי ומחסן ועד ציורים של הילדים.

פרקטיקות עבודה מתקדמות מצריכות כלי עזר שונים ומגוונים שמסייעים לנהל את הזמן שלכם בצורה יעילה יותר, כמו גם מאפשרים ליצור אינטראקציה בין העובדים לטובת התנעת תהליכים גדולים ומורכבים. אם בעבר היה נהוג לשבת בישיבת מנהלים עם מחברת ועט, האפשרויות המתקדמות של היום מסייעות לקיים את הדו שיח בישיבה או הרצאה על גבי לוח משותף. לוח מחיק מגנטי הינו כלי נוח ויעיל אשר ניתן למצוא כמעט בכל בית עסק. לעיתים, אף נפגוש בו בבתים פרטיים, עקב היותו כלי ורסטילי אשר ניתן להתאימו לשימושים ולצרכים שונים.


לוחות מחיקים מגנטים הינם עמידים לאורך זמן רב, עובדה אשר הפכה אותם למוצר שכיח ביותר. ניתן לכתוב עליהם בעזרת טושים על שלל צבעיהם, ולאחר מכן למחוק את אשר כתבתם מבלי שישארו סימנים כלל. בנוסף, ניתן להצמיד אליהם דפים ועזרים נוספים על ידי מגנטים חיצוניים, אשר גם הם מגיעים במגוון צורות ודגמים.

לוח אחד ואין ספור אפשרויות

לוח מגנטי מחיק הינו נפוץ מאוד בחדרי ישיבות ומשרדים ומשמש ככלי אינטגרלי בחווית העבודה היומיומית. ניתן להשתמש בו כלוח מודעות, ככלי בסיעור מוחות או בעת פעילות קבוצתית. זהו כלי נוח ומתאים במיוחד לייעול הלו"ז השבועי בכך שהוא מאפשר למפות בצורה ויזואלית וברורה את המטלות שאתם צריכים לבצע, לשדרג את תכנון הקניות שלכם, לסייע בארגון וכתיבת תזכורות, להוות כלי לימודי לילדים או משטח להכין עליו את שיעורי הבית, כמו גם לדמות כן ציור שניתן להשתמש בו פעם אחר פעם. ניתן להשתמש בו בעת הרצאה כמו גם לצורך פעילות אינטראקטיבית שמעודדת את המשתמשים לקחת בה חלק.

לוחות מחיקים מגנטים מגיעים במגוון גדלים ויכולים להתאים לכל פינה בחלל בהתאם לצרכים שלכם. השילוב בין האפשרות לכתוב ולמחוק בקלות, יחד עם האופציה להצמיד פתקים וציורים על גבי הלוח הופך את לוחות אלו לכלי פרקטי מנצח. באותה העת, בשימושו אתם חוסכים בנייר, לכן הלוח מהווה גם פתרון ירוק ואטרקטיבי.

הלוחות מגיעים במגוון גדלים ובמסגרות לבחירתכם וניתנים לתלייה בקלות, הם צמודים לקיר ואינם תופסים מקום, המראה שלהם נקי והם אינם בולטים בחלל.

בחרו את הלוח המחיק האידאלי עבורכם

על מנת לרכוש לוח שיתאים באופן אידיאלי לפרקטיקות השימוש שלכם, כדאי להבין מה יהיו השימושים העתידיים שלו; לאיזה חלל אתם מייעדים אותו, מי יהיו משתמשיו העיקריים, האם ישתמשו בו לעיתים קרובות או רחוקות. כל אלו יסייעו לכם לבחור את המוצר שישמש אתכם באופן הטוב ביותר.

שילוב פרקטי בין האפשרות לכתוב עם טוש ולמחוק לבין היכולת למגנט אליו פתקים יהפכו את הלוח המגנטי למוצר מנצח אשר ישמש אתכם לשנים רבות. הקפידו לרכוש מוצר איכותי שישרת אתכם באופן הטוב ביותר ויהיה עמיד לאורך זמן.


>> לייעוץ צרו קשר


 


bottom of page