top of page
חיפוש

מתי צריך להחליף לוח מחיק למשרד?


לוח מחיק ביקליר
לוח מחיק ביקליר

בכל משרד אנחנו רואים את הלוח המחיק שהותקן על הקיר בחדר הישיבות או במשרד גדול אחר עם הקמת העסק או לפחות בשלבי ההתחלה של העסק. עם השנים אנחנו משתמשים בלוח על בסיס יום יומי, אם הוא לוח מחיק מגנטי אז אנחנו גם משתמשים במגנטים וכל זה יחד לאורך השנים יכול ליצור בלאי ללוח. מתי תזהו שאתם צריכים להחליף לוח מחיק במשרדכם?

בגדול ישנן שתי סיבות עיקריות למה בעלי עסקים מחליפים את הלוח המחיק במשרדם, הראשונה היא בלאי אחרי שנים רבות שהלוח בשימוש (מדובר בשנים רבות מאוד). השנייה היא מטעמי עיצוב ונראות המשרדים.

למה מחליפים היום ומהם הלוחות המחיקים הפופולריים ביותר היום?

השנים עושות את שלהן.

לפני שנים רבות הגיעו אלינו הלוחות המחיקים מפורמייקה. כן, אלו אותם לוחות שאנחנו מכירים מכיתות הלימוד של ילדינו ואפילו של חלקינו כשלמדנו בבית הספר. אותם לוחות לבנים נשחקים עם השנים למרות שיש להם חיי מוצר ארוכים במיוחד. במשרדים רבים שרוצים לשדר על יציבות ולהיראות טוב ונקי בפני לקוחותיהם בוחרים להחליף את לוח מחיק למשרד באחד חדש כדי להסיר את הלוח שצבר עם השנים שריטות או הפורמייקה שבו נחלשה.


בפן העיצובי:


משרדים שעוברים שיפוץ או "מתיחת פנים" וחידוש מראה המשרד, רוצים לשדר יוקרה וקלאס, עם לוח מחיק למשרד חדש ונקי הם משיגים את התוצאה. אך יתרה מזאת, היום ישנם לוחות מחיקים מזכוכית שמקנים מראה הרבה יותר מרשים מלוחות הפורמייקה הישנים והמוכרים והם ניצבים על קיר המשרד ממש בגאווה.


מתי הזמן הנכון להחליף את הלוח המחיק במשרדכם?


אם אתם עוברים שיפוץ הרי כדאי להתחדש עם השינוי הכללי שהמשרד עובר בלוח מחיק למשרד. הרי גם ככה תצטרכו להתאים את גודל הלוח מחדש בהתאם לשיפוץ ואולי אפילו לשנות את מיקומו. העניקו למשרד שלכם מראה ייצוגי ומרשים עם אחד מלוחות מגנטיים למשרד.

אנחנו כאן בשבילכם, אם אתם לא בטוחים איזה לוח מתאים למשרד שלכם, אם אתם רוצים לשאול שאלה, אנחנו נשמח לענות לכם. השאירו פרטים כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם.





>> לייעוץ צרו קשר


 

#לוחמחיק#לוחמחיקזכוכית#לוחזכוכית#לוחמגנטי#לוחלמשרד#לוחלחדרישיבות#לוחמחיקחדרישיבות #לוחמעוצב #בייקליר#ביקליר #ביקליר #bclear# be_clear# b_clear #לוחלכתיבה#לוחמעוצב


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page