top of page
חיפוש

מה מיוחד בלוח המחיק בצורות שהוא מושלם לחדר ילדים?

לוחות מחיקים מעוצבים בצבעים ובצורות של ענן ובועה מסדרת Bclear Skin יוצרים טרנד חדש בחדר הילדים ובמשרד. עכשיו אפשר לתת לילדים ולמבוגרים כלי שעוזר ללמוד, להתרכז, להתארגן, לתכנן ולזכור בעיצוב מגניב ומסקרן. המראה החדשני והמיוחד של הלוחות פשוט מסעיר את היצירתיות והדמיון ומוסיף לעיצוב הפנים של החלל טאצ' מיוחד. גלו את כל ההשראות והרעיונות לעיצוב חדרי ילדים.


איך הלוח המחיק בצורות פורץ את גבולות השימושיות והיצירתיות?

לוח מחיק מגנטי לא חייב להיות מרובע לבן ושיגרתי.

המותג היוקרתי Bclear לא מפסיק לחדש. עכשיו הגיע גם לארץ הטרנד האירופאי המשלב בין עיצוב הפנים לבין ציוד לבית ולמשרד. סדרת Skin פורצת דרך בעולם הלוחות המחיקים המעוצבים בשלל צורות מיוחדות. הלוחות המעוצבים מסדרת Bclear Skin כוללים צורות מיוחדות, אפשרות לקומבינציות יצירתיות, מבלי להתפשר על הגימור והשימושיות של לוחות מחיקים מגנטיים.

לא פלא שהלוח המחיק המסורתי מהמשרד הפך לטרנד בחדר הילדים ולכלי שעוזר להם להתארגן, ללמוד ולא לשכוח ש... גלו את היתרונות של הלוח המחיק בחדר הילדים.



לוח מחיק בצורת בועה נותן מקום לכל דמיון

לוח מחיק מגנטי SkinTALK בצורת בועת דיבור (בועת מחשבה) מעודד את היצירתיות והמחשבה.

ללוח עיצוב חדשני ומסקרן, שפשוט מעודד ילדים ומבוגרים בבית ובמשרד לדמיין, לכתוב, למחוק, לשרבט ושוב להיזכר, לתכנן ולהתרכז.

הלוח המחיק הוא גם כלי עזר מומלץ לילדים ולמבוגרים עם קשיי קשב וריכוז (ADHD). כך אפשר לשלב כלי עזר ללמידה, לקשב ולארגון המוסיף גם טאצ' עיצובי לחדר הילדים.



מה עוד מיוחד בלוח המחיק בצורת בועה?



לוח מחיק בצורת ענן מגיע עם היצירתיות עד לשמיים

לוח מחיק מגנטי SkinCLOUD בצורת ענן פורץ את גבולות היצירה והשימושיות עד לשמיים.

ללוח המגנטי המחיק בצורת ענן, עיצוב מודרני ומיוחד. אפשר לתלות את הלוח בכל זוית וגם ליצור קומבינציות מיוחדות עם הלוח בצורה בועה ועם הלוחות הצבעוניים.

הלוח הגדול בצורת ענן מצית את היצירתיות ומתאים גם לשיעור מוחות.



מה עוד מיוחד בלוח המחיק בצורת ענן?



לאיזה חלל מתאים הלוח המעוצב ואיך הוא משחק בחדר הילדים?

הלוחות המעוצבים בצורות מסדרת Bclear Skin מתאימים לכל חלל לדוגמה: לבית, למשרד, לחלל עבודה, לחדר עבודה, לחדר צוות, לחדר ילדים, לכיתה ולכול חלל שבו רוצים להוסיף סקרנות ויצירתיות.

הצורות המיוחדות של הלוחות המחיקים SkinCLOUD ו-SkinTALK מוסיפות כלי משחקי, שימושי ומיוחד לחדר הילדים.


איך אפשר ליצור קומבינציות כיד הדמיון והצורך?

הלוחות המחיקים מסדרת Bclear Skin לא רק מעוצבים בצורות מיוחדות של ענן, בועה וריבוע, אלא הם גם פותחים אין-סוף של אפשריות לעיצוב יצירתי של החלל. הלוחות בגימור איכותי, ללא מסגרת ועם פטנט תליה מיוחד מאפשרים לגוון ולתלות כמה לוחות אחד ליד השני.

כשמשלבים לוחות בצורות שונות ובצבעים שונים יוצרים חלל מעניין ומסקרן, שגם עונה לצורך של משטחים מגנטיים לכתיבה ולמחיקה, כמו בחללי עבודה.


>> שורה תחתונה – לוח בצורות מתאים לילידם קטנים וגדולים

הלוחות המחיקים מסדרת Bclear Skin פותחים אין-סוף הזדמנויות לעיצוב מיוחד ומסקרן של חדר הילדים, של המשרד, של חללי עבודה ושל כל מקום שרוצים להפוך קיר רגיל לאוצר של יצירתיות, השראה תכנון וארגון.



>> לייעוץ צרו קשר


 

bottom of page