top of page
חיפוש

לוחות מחיקים גדולים - הפיתרון המושלם לחדר ישיבות


לוח מחיק הוא פתרון אידיאלי לכל משרד

רכישת לוח מחיק למשרד נותנת מענה נח ופשוט לעובדים בכל הנוגע לעבודה אישית כמו גם לאינטראקציה קבוצתית. בנוסף, ניתן להסתייע בלוח בעת ישיבת מנהלים, הרצאה, סיעור מוחות או פעילות קבוצתית. ניתן למקם לוח מחיק לכל עובד, בכל משרד, לכל מחלקה או רק בחללים רלוונטים לדוגמת חדרי ישיבות, הכל בהתאם לאופי העבודה והצורך.

לוח מחיק למשרד מהווה פתרון אידיאלי לא רק בגלל הפונקציונליות שלו אלא בגלל היותו פתרון ירוק (מעודד חיסכון בנייר). הלוח נתלה בקלות על הקיר והמראה שלו נקי ואלגנטי, בכך ניתן להתאימו לכל חלל.

איזה לוח מחיק מתאים למשרד שלכם?

לוחות מחיקים למשרד מגיעים במגוון גדלים, והבחירה תעשה בהתאם לאילוצי החלל, לנוחיות העובדים וכחלק מהקו העיצובי הכללי. תוכלו להצניע את הלוח בחלל או להפוך אותו למוקד החדר, הכל תלוי בכם. היתרון הברור בלוח מחיק למשרד, נובע מהאפשרות לכתוב עליו ואז לנקות אותו וחוזר חלילה. לוחות איכותיים שומרים על מראה חדש לאורך שנים ולכן הם ישרתו אתכם נאמנה לזמן רב. הקפידו להשתמש בטושים ייעודיים ובכך תמנעו השארת סימנים על גבי המשטח ושחיקתו.

לוחות מחיקים למשרד מתאימים לעסקים מתחומים שונים, הם יסייעו לכם לתעד רעיונות, לרשום תזכורות וללא ספק ישדרגו את אופן העבודה שלכם. חשוב לציין כי לוחות מחיקים מתאימים גם לאוניברסיטאות כחלק מכלי הלימוד המקובלים, לבתי ספר ואף לבתים פרטיים. ניתן להשתמש בהם כלוח מודעות ואף לצייר עליהם ולהתייחס אליהם כקנבס שניתן ליצור עליו שוב ושוב.


למה כדאי לשים לב בבחירת לוח מחיק למשרד?

אמנם לוחות מחיקים למשרד נמכרים במחירים שווים לכל כיס, אך יש לראות בהם מוצר שילווה אתכם שנים ארוכות. על מנת לרכוש מוצר איכותי ועמיד עליכם לבדוק את ההתאמה שלו לבית העסק שלכם בקפידה, לבחור את הגודל הנכון ולמקם אותו בצורה אופטימלית על מנת לעודד את השימוש בו. אפשר להתקין את הלוח בשלב עיצוב המשרד אך היות והמוצר קל לתפעול והרכבה, ניתן לשלב אותו בחלל בכל עת. התלייה שלו אינה מורכבת וניתן לבצע אותה לבד או להיעזר באיש מקצוע.

הגיע הזמן לתת לעובדים שלכם כלי יעיל ונח שיהפוך את העבודה שלהם לפרודוקטיבית יותר, נעימה יותר ואינטואיטיבית. לא בטוחים מה ישתלב באופן הכי נכון במשרדים שלכם? התייעצו עם מומחים, אלו יסייעו לכם לבחור את המוצרים המתאימים ביותר עבורכם. זה הזמן להתחדש! בחרו את הלוח המושלם מתוך מגוון לוחות שישדרגו את בית העסק שלכם.


>> לייעוץ צרו קשר


 

bottom of page