top of page
חיפוש

לוח מחיק מגנטי מעוצב


לוח מחיק מגנטי מעוצב
לוח מחיק מגנטי מעוצב

ישנם ימים בהם אנחנו כבעלי עסק מרגישים שהעיצוב במשרדי החברה שלנו עייף העיצוב כבר לא מתאים לאופי החברה ואנחנו מחפשים דרכים לרענן את המשרדים. איך להכניס עיצוב מחדש למשרדים מבלי לעשות "חור בכיס"? אחת הדרכים למשל הוא החלפת הלוח במשרד ללוח מחיק מגנטי מעוצב.

ישנם בעלי עסקים שמרגישים כי העסק שלהם נראה טוב, מצליח ומשגשג אבל בכל בוקר כשהם נכנסים למשרד, הם מרגישים מעט כבדות. עם שינויים קלים ניתן לרענן את המשרד ולא חייבים להיכנס לשיפוץ רציני. אם גם אתם מרגישים כך, בואו לגלות מה הן הדרכים הזולות לשינוי מראה המשרד מבלי להיכנס להוצאות ענקיות.

החלפת לוחות מחיקים גדולים

לא פעם אנחנו רואים במשרדים לוח מחיק גדול לבן התלוי על הקיר המרכזי במשרד, כבר התרגלנו למראה שלו שם ואנחנו די מתעלמים או לפחות מנסים להתעלם מקיומו. החלפת הלוח הגדול עם לוח מחיק מגנטי מעוצב אתם משנים את פני החדר כולו ומאפשרים למשרדכם מראה רענן ומחודש.

לאילו לוחות ניתן להחליף?

ישנם היום בשוק מבחר גדול מאוד של לוחות מחיקים מגנטים, תוכלו להתאים למשרדכם לוח מחיק מגנטי מעוצב זכוכית, זהו לוח עמיד ביותר, בעל מראה מודרני המשדר יוקרה. לוחות מחיקים זכוכית מגיעים בעיצובים שונים, דגמים שונים וגדלים שונים. תוכלו לבחור בלוח מחיק צבעוני אם תרצו להעניק למשרדכם נגיעת צבע. הלוח הצבעוני ישמש כפריט דקורטיבי ובנוסף, ישמש אתכם בהרצאות ופרזנטציות.

התאימו את הלוח לאופי המשרד ולאופי השימוש

לוח מחיק מגנטי מעוצב הוא נמצא במשרד כדי לשמש את העובדים בישיבות צוות או להציג בפני לקוחות פרזנטציות הוא לא נמצא שם רק ליופי ולכן חשוב להתאים את גודל הלוח, מיקומו במשרד וסוג הלוח הנבחר לאופי השימוש במשרד.

היכן ניתן למצוא לוח מחיק מגנטי מעוצב?

חברת dryeraseboard.co.il מתמחים בלוחות מכל הסוגים למשרד ולבית. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתרנו ולהתרשם מהמבחר העצום של לוחות מחיקים מגנטים מעוצבים שאנחנו מציעים ללקוחותינו. הלוחות שלנו איכותיים ביותר וניתן להתאים אותם למשרדכם באופן מושלם. אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר או להשאיר פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.





>> לייעוץ צרו קשר


 



bottom of page